Gå til innhold

har slutta å vente, ei uke overtid i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

babysengen er blitt oppbevaringsplass for masse rot og tøy, vogna i gangen er nesten nedlesset, maten til barselsbesøkene er snart førdøyd, og leil. er blitt rotete igjen, og jeg rekker ikke ned på gulvet, så alt blir bare liggende.... tegn på nok overtid eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

såpass ja.. høres ut som du virkelig er overtidig.. håper det setter gang snart:) håper for all del det ikke blir overtid når jeg kommer så langt.. men leste i dag at 7 av 10 førstegangsfødende føder på overtid...

Skrevet

Kjenner meg godt igjen i dette, du :-) Hadde alt klart et par dager før termindato, men i dag er jeg 9 dager på overtid - og ingen tegn til nær forestående fødsel. Har helt slutta å vente, slutta å håpe at i natt skjer det når jeg legger meg :-) Onsdag blir det igangsettelse, og har egentlig ikke lenger troen på at det skal starte av seg selv. Uansett er det kun få dager igjen, tenker jeg nå.

Litt godt også med denne roen som har senket seg. Hadde bare telefonen kunne fått samme roen....(fra sms og oppringinger fra alle mulige slags folk som lurer på om babyen ikke kommer snart *GRRR*)

Skrevet

Har liksom gått fra nedtelling til "ingenting" her også. Sitter her og det er 11 dager siden UL-termin. Tør ikke forholde meg til menstermin en gang, for det er 20 dager siden. Har hatt en del vondt/verking, men det blir ikke til noe. Det siste døgnet har slimproppen gått da, så det er da i alle fall noe. Skal på overtidsvurdering på mandag og håper babyen har det såpass bra at det er forsvarlig å gå et par dager til for å vente å se om det setter i gang av seg selv. Har vært igangsatt før, og det var ikke noe drømmefødsel. Alt endte i akuttsnitt. Har fått skikkelig bekkenplager den siste uka også, så det er ikke mye jeg klarer å gjøre lenger selv. Går rundt her som en zombie som bare ser på at samboer gjør det meste av husarbeid. Nei, dette er ikke noen ønskesituasjon.

Skrevet

10 dager over her i dag, og gjett hvem som sender lykkelig melding fra fødestua? Jo naboen med termin den 12.9!!!

GRRRRRRRRRRRR!!!

Skrevet

Oi. Den er kjip å få marsbarn06...:(. Har også en venninne som jeg har gått gravid sammen med, og hun hadde termin 05.10, og fikk den 22.08. Litt for tidlig til at jeg egentlig ble misunnelig, men allikevel paradoksalt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...