Gå til innhold

Kynnere!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde endel kynnere når jeg var rundt uke 22-24, og så ga det seg en stund. Nå er jeg i uke 32 og i dag har de vært ille. Kynnere hele tiden og jeg har gjort minimalt. Men kroppen er kanskje litt sliten og en måte å si ifra...ELLER, så er det mer trening før D-dagen.

Jeg har så på følelsen at han kommer tidligere enn forventet, men uke 32 er litt vel tidlig synes jeg.

Andre som sliter med kynnere om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! mine kynnere startet i uke 14, men har gradvis økt. er i mitt andre svangerskap, så har nok noe med det å gjøre. nå er jeg i uke 34 og har allerede vært 100% sykemeldt pga kraftige (og veldig vonde) kynnere i flere uker. havna på føden en natt etter at kynnerne hadd masa i 8 timer, og jeg var nesten sikker på at noe var på gang. men neida! så nå har jeg fått beskjed om å ta det veeeldig med ro og lytte til kroppen. mye kynnere er et tegn på at du kjører kroppen for hardt (ligger stort sett rett ut på sofaen og sover masse, så skjønner ikke helt dette, menmen). på den annen side skal vi jo hilse kynnerne velkommen, for de trener livmora...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...