Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Kjøpte den i går og skulle kose meg, masse gode skuespillere. For noe søppel. Filmen irriterer meg enda, for den var så dårlig. Ingen rød tråd, ingen sammenheng. Eller er det jeg som er helt blondt?
^*^Ma85^*^ Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 nei, du er overhode ikke helt blond! så den på kino, var nesten forbanna over å ha sløst vekk 80kr...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Sykt dårlig! Men det er jo en personskildring-film da..
Gidder ikke! Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Enig i at det var en treeeig film! Hadde store forhåpninger og ble skikkelig skuffa.
togutter-08og10 Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Så den som gravid og den slutten var ikke bra for hormonene mine.. Ikke særlig bra film syns jeg heller.
Knøttefrøken Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 så den her om dagen og hadde gledet meg skikkelig, både jeg, sambo og venneparet vårt som så den sammen med oss satt som 4 spørsmåltegn i sofaen når filmen var slutt... Hva skjedde med de videre liksom... nei... sint ble jeg... kan jo ikke ende filmen sånn
Gjest Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Jeg ser aldri norsk film. Mulig jeg er både harry og ukulturell, men norsk film er stort sett så fjerne og "kunsteriske" at det irriterer eller kjeder vettet av meg. Dessuten er jeg så drittlei trynene til Kristoffer Joner, Nicolay Cleve Brock og Pia Tjelta - og det bare fra trailerne - at jeg spyr! Etter 15 min. av "Naboer" har jeg ikke støttet norsk film med en eneste krone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå