Gå til innhold

Andre som er "nummen" på magen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste par dagene har jeg av og til fått en skikkelig rar nummen følelse på magen. I begynnelsen var det bare av og til og kun på ett lite område på magen jeg "sovnet av" (sånn som man kan gjøre i en fot eller arm.) Men nå idag ar følelsen på hele magen. Akkurat som om mageskinnet er så strukket at det holder på å svime av! Hehe :) Litt dårlig forklart kanskje...

I tillegg kommer det av og til en rar ubehagelig (litt vondt), ekstra prikkete følelse på ett punkt.

 

Uff, er jo bare så dårlig til å forklare.

Men kanskje noen forstår hva jeg mener, og har det likt?

Gir det seg etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner mykje om det eg kjenner og, sist gang var det øverst på magen, rett unde eine puppen, denne gangen er det heilt nede på sida. veit ikkje kva det er, men det forsvann med ein gang fødselen var over.

(men det varte heilt ut ja) Trur det må vere huda som strekker seg.

Skrevet

Ja, under den ene puppen er det jeg får den rare følelsen som kommer av og til.

Godt jeg ikke er alene da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...