:)Mamma&Leander07&Leona09:) Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Så da må jeg komme over hit da! Mistet på tirsdag, 6-7 uker på vei:( Blør litt fortsatt, men avtar litt etter litt! Skal prøve til med en gang blødningene har stanset:-) Vil såååå gjerne bli gravid med en gang igjen! Noen med erfaring?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Å, det var trist å høre.... Kan trøste deg med at jeg har hørt at man som regel blir ganske fort gravid igjen etter en spontanabort.. Og sannsynligheten for å miste flere ganger er jo liten.. Statistisk mister man jo 1 av 4 graviditeter.. Håper dette hjalp littegranne.. Og husk at det er en grunn til at man mister.. Naturens måte å ordne opp.. Men, det har du sikkert hørt hundre ganger allerede..
LadyLay Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Først må jeg jo bare si hvor trist det er å høre at du nå har vært igjennom dette. Jeg vet akkurat hvordan du har det, har selv hatt 4SA, alle i uke 5-6. Jeg har nå to velskapte barn som jeg koser meg veldig med, men jeg kan ikke la være å tenke på at jeg må gjennom 1-2 SA'er nå også før det sitter (som begge gangene før). Man må bare komme seg gjennom det på et vis og heller tenke at det var en mening med at det ikke skulle gå. Jeg har sett på alle mine SA'er som forsinkede mens, men det er selvfølgelig vondt og usikkerheten vil alltid sitte der. Lykke til ved neste forsøk! PS! Har fått tips om å vente med å bli gravid etter en SA, men vi bare kjørte på siden jeg ikke hadde noen komplikasjoner el trengte utskrapning el.
Musemor med tre søte små Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Uff, trist å høre ;-( Lykke til videre
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 uff trist å høre. Er i samme båt....begynte å blø på tirsdagen, men tok bare 3 dager. var også ca 6 uker på vei. Vi fortsetter med prøvingen vi, kommer ikke til å vente 1 syklus. Masse lykke til med videre prøving :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå