mumitrollet Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jeg har tidligere hørt at kvalme er et godt svangerskapstegn. Tenker da på mindre abortfare. Noen som vet om dette er tilfelle eller om d bare er noe folk tidligere innbilte seg. Takknemlig om noen som har peiling svarer.
VinterSol+2 Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 tja. det er godt på den måten at du er smertelig klar over at du er gravid så lenge du er kvalm iallefall. men om du ikke er kvalm, betyr ikke det at du har større sjangse for å abortere. forrige svangerskap var jeg så og si ikke kvalm jeg. og jeg fant ut at jeg ble mindre kvalm når jeg tok omega3, så tror ikke det hadde så mye med det ene eller andre å gjøre..
mumitrollet Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 jeg var heller nesten ikke kvalm sist gang (fikk jente). Kan ikke karaktisere meg som veldig kvalm denne gang heller men jeg er hvertfall uggen. Litt sånn fyllesyk til tider. Tanken på tvillinger har jo streifa meg (skal vel generelt være mer uvel da ,og min morfar var tvilling....) Men får bare håpe det er en baby inni magen. Ellers blir jeg skikkelig varm......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå