Gå til innhold

noen som vet dette???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere hørt at kvalme er et godt svangerskapstegn. Tenker da på mindre abortfare. Noen som vet om dette er tilfelle eller om d bare er noe folk tidligere innbilte seg.

Takknemlig om noen som har peiling svarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja. det er godt på den måten at du er smertelig klar over at du er gravid så lenge du er kvalm iallefall.

 

men om du ikke er kvalm, betyr ikke det at du har større sjangse for å abortere. forrige svangerskap var jeg så og si ikke kvalm jeg.

og jeg fant ut at jeg ble mindre kvalm når jeg tok omega3, så tror ikke det hadde så mye med det ene eller andre å gjøre..

Skrevet

jeg var heller nesten ikke kvalm sist gang (fikk jente). Kan ikke karaktisere meg som veldig kvalm denne gang heller men jeg er hvertfall uggen. Litt sånn fyllesyk til tider. Tanken på tvillinger har jo streifa meg (skal vel generelt være mer uvel da ,og min morfar var tvilling....) Men får bare håpe det er en baby inni magen. Ellers blir jeg skikkelig varm......

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...