Du og jeg og vi fire Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Skal laste ned litt ny musikk å ha med med på joggetur, men trenger tips:)
Pearly Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 metallica "ain't my bitch" men jeg er ganske harry da. men prøv å finn en låt som går som trommeslag i takt til løpeskrittene dine, det er veldig inspirerende.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 *flau*, men britney spears med cden "blackout".
Gjest Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg trenger musikk som er litt aggressiv, men som har knallgode låter og bra driv. Så om du har samme typen smak som meg så finner du sikkert noe som passer av Red hot chilli peppers Aerosmith DumDum boys Foo fighters Run DMC Guns 'n' roses The Cure TNT Weezer Beasty boys
Gjest Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Enten det eller sånn skikkelig "be-happy-musikk" av typen Beatles ;-)
OsloMor Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Weezer, Blue album er jo GENIAL å jogge til (morsomt å se andre mene det samme), samme med Pixies Surferosa. Ellers ar jeg laget min egen joggespilleliste inneholdende bl.a. Salt 'n' Pepa Push It, Micheal Jackson Beat it, Røyksopp med What else is there, Creep med Radiohead, Jimmy med M.I.A., Madonna med Material girl, Cornershop med Brim full of asha, Beastie Boys med Sabotage, It's a Beautiful day av U2, Animal Alpha med Bundy osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå