lissi33 Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Noen som sliter pga lavt stoffskifte? Jeg har en TSH på rundt 1,5. Vet noen om dette kan gjøre at jeg sliter med å bli gravid? Har jo ikke prøvd mange månedene men lurer på dette uansett. Har også en cycte på eggstokken, (vann) Kan den hindre eggeløsning eller slipper den andre eggstokken egget hver mnd? Takknemlig for svar.
Veumjenta ツ Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hei du!! Jeg får begynne med å si at jeg er helt motsatt av deg, har hypertyreose - men har vært litt lav i det siste. MEN en TSH på 1,5 er jo ikke SÅ ille da, endokrinologen min vil ha meg på rundt 1. Jeg var 1,45 på siste bl.pr i august, og da følte jeg meg ikke spesielt lav. En av grunnene til at de med hypotyreose kan ha bittelitt mer problemer med å bli gravid er at syklusene ofte er litt ustabile. Vedr. cyste på stokken kan jeg ikke hjelpe deg dessverre. Vi får prøve videre med stoffskiftene våre, jeg er i PP4 nå - har IKM til tirsdag...
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Jeg fikk lavt stoffs etter sv med snuppa,så jeg vet ikke noe om det å blir gravid med det ennå. men legen min har sagt at så lenge det er regulert,er det jo ikke lavt og det skal gå bra. Men,åssen symptomer på LS har dere?? Jeg mistet syyyyykt mye hår og er trøtt og veldig uopplagt i perioder. Men,nå syntes jeg det er bedre.Men,var de sympt jeg merket det på. Dere??
lissi33 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2008 Hei og takk for svar:) Jeg har ikke hatt mensen på 1,5 år, og fikk den tilbake først i juli. 17 juli - eggeløsning 2 august, elslim og småblødninger til mens. 13 august - aner ikke når eggeløsning var denne gang. Men hadde sex to uker etter 27 august. Rosa blødning på dag 6, avtok, nå ingen blødning. Ikke så godt å vite ståa, må jo bare gå å vente;) Jeg drakk et glass rødvin i kveld og ble kvalm. Rart men kanskje mentalt. Tror ikke jeg er gravid denne gangen, men kanskje da man er det;) Hvem vet. Mamma hadde ingen symptomer i sine 3 svangerskap bortsett fra voksende mage. Lykke til:) Skal følge med deg å se hvordan det går.
lissi33 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2008 Hei Linn. Jeg gikk å tok blodprøve fordi jeg var halvdød. Jeg sov mye, klarte ingenting, frøs hele tiden, dårlig matlyst, ingen vektnedgang til tross for lite inntak, hormonell, hissig, deppa, angst, sliten osv. Nå er jeg endel bedre. Tappet men ikke så mentalt sliten lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå