Gå til innhold

Gravid og alt jeg har gjort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp funnet ut at jeg er gravid. ca 5 uker tror jeg.

Har drukket i sommer da jeg var på en ferietur.Reiste på enda en tur og drakk litt der og, Ikke sånn at jeg ble full.Men jeg drakk. Og mellom de to turene var jeg på en fest og da drakk jeg ca 4-5 øl:-/

Så har jeg spist masse salami,fetaost,udos choice,brukt hudpleie med fruktsyrer ,og tatt øyedråper mot pollenallergi ca 3 dager.brukt oljer fra Decleor,luktet på mange parfymer.Og jeg har tatt angrepillen.

Kommer ikke på mer, men nå er jeg jo veldig redd for at dette er dumt å gjøre når man er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. å ta angrepille er jo en veldig dum ting å gjøre om en prøver å bli gravid ja..

hehe.

lukter det troll her eller? ja, jeg tror det..

Skrevet

Hvorfor sier du det?

Greit hvis du tror jeg tuller,men det gjør jeg ikke..Og angrepille tok jeg fordi jeg tok feil av EL og ville ikke bli gravid og klarer ikke å bare gå å ta en abort..OK?? Er bare bekymret pga disse tingene jeg skrev ovenfor.

Skrevet

For å forklare enklere, jeg prøvde ikke bli gravid..Men jeg ble det og jeg er det nå

Skrevet

tror ikke dette har skadet fosteret, dette er jo ting som alle gjør (eller mange) til vanlig, og det er jo ingen som kan finne ut at de er gravide før man er ca 4 uker på vei, og da er det jo bare ca 2 uker siden unnfangelsen

dessuten så er det jo bare noen få celler enda, hadde ikke utviklet seg hverken hjerne eller hjerte eller noe sånt på den tiden da du gjorde alt dette, så tror ikke det er noe å bekymre seg for

Hvis man tar angrepillen for sent, så skader det ikke fosteret

Skrevet

Tusen takk for svar:-) Det var godt å lese så slipper jeg å bekymre meg så mye..Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...