Gå til innhold

Har dere begynt med parkdress enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så noen barn i bhg i dag som hadde parkdress. Har ikke tenkt på det en gang enda, jeg.

Når evt begynner dere med det? Jeg har ei på 22 mnd og en på 4,5 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke enda, venter litt til.

Skrevet

Snuppa har høstdress hengende i barnehagen, men tror de bare har brukt den et par ganger! Syns uansett at det er greit å ha den der :)

Skrevet

Nej det har vi ikke. Ulltøyet er derimot tatt frem.

Skrevet

Vi har ikke begynt ennå, snuppa fylte 3 år i august.

Skrevet

Nei, han har selebukse og jakke i stedet.

Og det har han brukt en stund. Det er ikke foret, men er vann og vindtett og beskytter klærne bra mot skitt og søle. Også er det lett å kle opp og ned etter temperaturen. Er det varmt ute tar han det bare over de vanlige klærne, er det kaldt/surt så kan de ta på noe ulltøy under så blir det nesten som litt foring.

Greit at han kan være ute uten at det er strålende vær også.

(Min er bare 13 mnd, så han sitter jo mye stille og er dermed litt mer utsatt enn de større barna for å bli kald...)

Skrevet

Kommer vel litt an på hvor man bor..

Her i Trosmø er det like før vi må ta frem vinterdressen;)

Skrevet

Når jeg tenker meg om så er det nok litt foret, for det er jo tykkere enn regntøy f.eks.

Skrevet

Sjarmtrollet på 2 år har den hengende i barnehagen. Ser at de har brukt den ett par ganger.

Synes det er mer enn greit jeg. Så slipper jeg at de vanlige klærne blir så veldig fulle av sand.

Er Troll sin tynne dress dette her da, så den er bare vind og regntett. Ikke noe varme i den før jeg har i ulldressen.

Skrevet

Snuppa har dressen sin hengende i bhg (2 år) og de bruker den når det er vått ute. Bedre for henne å gå i en pustende, vanntett dress enn i ei klamm regnebukse,

Skrevet

Nei litt tidlig det. Idag hadde vesla på seg strømpebukse, skjørt og t-skjorte. Kunne aldri hatt på dress idag hvertfall.

I fjor begynte vi med det langt uti oktober men da var det knallvær lenge da. Redd for at høsten og kulda kommer tidligere i år.

Skrevet

Her er det for varmt. De går med bukse/genser, det er til og med for varmt til jakke. Er det vått, tar vi på regnbukse, dress blir for mye.

Skrevet

Vi bruker det på småbarnsavdelingen jeg jobber og snuppa bruker det på småbarnsavdelingen hun går. Men de er jo ute fra klokka 09.00 og da er det som regel både rått og litt kjølig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...