Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 (positive vs negative egenskaper om du vil) FOR: Super pappa Klager aldri på meg Forlanger aldri at jeg skal gjøre noe Gjør mye for oss Handy IMOT: Må mases på konstant når det gjelder alt fra å dusje til å ringe dit og dit Er ikke flink til å organisere noe Har ikke snakketøyet helt i orden (da mener jeg at det kan komme endel rart som jeg til tider kan bli litt flau over) Har et litt surt oppsyn, ser/oppfattes sur selvom han ikke er det Æsj, jeg er så lei de negative tingene at de snart overskygger de positive.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Og hva vil du vi skal gjøre med dette?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Fatter ikke at dere har menn i det hele tatt jeg. Eneste dere gjør her inne er jo å klage på menna deres. Fritidsproblemer kalles det, dere har så god tid til å tenke at dere finner på problemer med mennene deres. Denne er selvfølgelig ikke ment til alle, men har sett en gooood del klage på menna sine at jeg blir kvalm. Snakk med han om problemene før du deler det med hele forumet. Dump han hvis du har det så jævlig. Værste dere kan gjøre er iallfall å la de stakkarene gå rundt og tro at alt er bra så går dere og prater dritt bak ryggen på de. Falske damer som trolig ikke fortjener de menna dere har. Pew, utblåsning! Men blir så irritert av alt tullet man diskuterer med fremmede når det egentlig angår samboeren din og deg mest av alle!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Åja, sorry! Tenkte ikke på at det ikke var lov til å bare lufte tankene sine litt her. Skal ikke gjenta seg! Ha en fin fredagskveld!
winneboo Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 De negative sidene der er ingenting i forhold til andre menn ute i verden. Spør du meg bør du slutte å mase på han, til han skjønner at han må huske på ting selv. Hvis han glemmer å dusje så takker du nei til sex så tror jeg neppe han glemmer det igjen. Han sier ting du blir flau over, ja typen min sier også ting til folk jeg kjenner som jeg blir flau over men himmel,ingen er perfekt. Jeg blir flau i øyeblikket å så glemmer jeg det. Så går ikke å irriterer meg over det, er blitt så vant med at det er en av hans svake sider. Å de har vi alle. Han ser også veldig sur ut hele tiden, det er det mange som har sagt, men jeg vet at det er sånn han ser ut med mindre han smiler og ler. Tenker ikke så mye over det nå, men reagerte på det i begynnelsen. Å ^tok det opp med han, å han sa da at han mente ikke å se sur ut men det var bare sånn at er, å han har fått høre det før. Jeg syns ikke typen din hadde fullt så mange negative sider som han KUNNE hatt. Selv om det er småting jeg irriterer meg over angående typen så velger jeg å se bort fra det, fordi jeg har en hel haug med småting som han irriterer seg over med meg. Å disse tingene har vi sagt rett ut til hverandre..hehe..ble litt merkelig stemning etterpå men nå er jeg obs på tingene så prøver å tempe de litt. Vet egentlig ikke hva slags svar du forventet på dette innlegget da men, jaja en av mine svake sider er at jeg skravler for mye..haha jaja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå