skorpionfruen Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Har ikke sett så mye film i det siste, men har sett 10.13 to Uma eller noe sånt. Kanonbra. Varg Veums falne engler også bra men skummel hihi. Så da spør jeg dere damer, tips til underholdning ikveld?
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Tja jeg og daten skal se behind the mask, skal visstnok være veldig bra og skummel:)
indigo76 Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Juno eller Dan in real life, de er mine favoritter av de siste filmene som er komt på DVD. :-)
Gidder ikke! Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Vi leide "The Orphanage" i går og det er en av DE ABSOLUTT BEDRE filmene jeg har sett! Anbefales:) Men den er drit skummel... Og spansk. Altså ikke en sånn typist teit skrekkfilm av typen Hollywood. Gjorde ingenting at den var spansk.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 meet dave Men den har ikke kommet ut ennå da.. Tror den kommer på kino snart, shit bra film, jeg lo og jeg lo og jeg lo :-) Da er det bare å begynne å laste den ned :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå