Spanskeflua Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Skolegang!!! Har 4 barn fra 8 år og ned til 2 år, i tillegg til en 14 åring som bor hos oss (mannen sin "privat"). Jobber 100% stilling, og har i høst begynt på studier i 50%. Har ikke tatt noe av meg på 2 år, men straks jeg begynte på skolen raste kiloene. Siden skolestart har jeg tatt av meg 2.5 kg. (er vel kanskje ikke skolen som tar av kiloene...men stresset=) Det var dagens tips...hehe=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 hehe, tjaaa..de sier nå at stress kan få vekten til å stagnere også dersom man ønsker å gå ned så kanskje du bare har vært flink med kosten og vært i mer aktivitet. ;p
Spanskeflua Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 Problemet er bare at jeg ikke ønsker å gå ned i vekt=( Kosten blir faktisk mer usunn når man har dårlig tid, men kan egentlig ikke se at den er vesentlig forandret.
OsloMor Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Prøv eksamen, unger, jobb og omgangssyken 10 dager før julaften. Det var effektiv slankekur ja;)
Spanskeflua Skrevet 5. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2008 Huff og huff. Har tre eksamener før jul, så har IKKE tenkt å prøve det!!!!!!!!!
OsloMor Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Det hadde jeg også i fjor, i år har jeg "kun" 1 ukes hjemmeeksamen, noe som fortoner seg omtrent som en luksuriøs ferietur i forhold. Lykke til med eksamene, du høres veldig tøff ut iallefall:)!
Spanskeflua Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2008 Tusen takk=) Går studie i Organisasjon og ledelse, så jeg bør vel kanskje få noen gode tips derifra i forhold til å organisere hverdagene våre ihvertfall=)
OsloMor Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 He-he, da har du vel både forvaltningsrett, offentlig politikk og samfunnsvitenskaplig metode da? (Studerer også på avdeling for samfunnsfagnå, men ikke Org og ledelse da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå