tante grusom master of law Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hos hudpleiere, koster ca 400kr. Ellers pleier strawberrynet å ha, til 140kr, men de er utsolgt nå. Ebay. Limebeauty er også billige:)
Gjest Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 på nett finnes det, men lurt å gå til en hudpleier først for å finne rette fargen, det er essensielt for å få full utelling, det er meningen at det skal se naturlig ut, og da bør man ha hjelp av noen som kan dette. Sjekk opp med hudpleiere i nærheten, de fleste jeg har vært borti har I.d i hvertfall. Tror ebay skal være et sted det er mulig å få tak i slikt rimelig.
kulepenn Skrevet 5. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2008 hvor koster det på ebay? nå er jeg helt grønn. men er det faste priser eller må du by?
tante grusom master of law Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Jeg synes det er mye enklere å handle på strawberry eller limebeauty enn ebay. Prisene er ofte lavere der enn på ebay også.
winneboo Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Kjøper hos hudpleier, koster 650 kr Men tror jeg skal begynne å kjøpe det på nettet, for nå vet jeg hvilken farge jeg skal ha på vinteren og hvilken jeg skal ha på sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå