LINDA*** Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Vurderer det om vi skulle bli gravide igjen. Er det som forventet? Hvor mange mnd har du fått? Og angrer du?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Jeg har det denne gangen:) Tror det er 44 uker tilsammen, 6 av disse ukene tilhører far:) Har tenkt til å ha noen måneder ulønnet perm i tillegg da, slik at permen blir jo alt i alt lenger
LINDA*** Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 ok:) Tror vi bestemmer oss for det:) Man får jo vært lenge nok hjemme likevel:) Og den lille kommer vel inn i bhg sammen med den andre uansett....?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Vi gjorde det begge gangene, rett og slett fordi vi ikke hadde råd til 80%... Angrer ikke fordi vi hadde råd til det vi måtte mens vi hadde perm.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Jeg hadde det sist og skal ha det denne gangen også. Synes det har fungert helt fint. Hadde jo forventet at vi skulle ha 44 uker med den vanlige lønna og slik ble det ... så ja, det er jo som forventet. Vi fikk et år til sammen grunnet kreativ bruk av ferier, helligdager og en pappa som jobber i skoleverket ;-) Siden pappaen har så mye fri/avspasering tok jeg alle ukene også fikk han pappakvoten + ferie. Så siden mini ble født midt i skoleferien hadde han mange uker fri like etter fødselen og mange uker fri etter at min perm og pappapermen var over. Med neste har vi ikke tenkt like langt, så da blir det vel bare 10,5 mnd perm. Men den kunne jo lett blitt forlenget om jeg hadde gått tilbake i jobb de månedene pappaen har sommerferie... Nei, vi angrer ikke (da hadde vi jo ikke gjort det igjen). Tror det er fælt å begynne på jobb igjen, for når permen er ferdig har man jo hatt enten BARE 44 eller BARE 54 uker. På den andre siden er det godt å jobbe litt også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå