Gå til innhold

Rettferdig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

90 % av fritiden, sitter sambo hos en kamerat og røyker, evt hos sin mor, ser på TV eller surfer på nett. Mens jeg vasker, rydder, tar meg av unger osv.

Nå har jeg sittet en halvtime på nettet og han er driiitsur fordi jeg bare sitter her, mens han vasker badet og kjøkkenet. Hehe, det var det som tok avgjørelsen for meg; ikke mer husarbeid på meg i dag. Så får han bare være sur.

Har din mann like god selvinnsikt? Nå koser jeg meg i hans sko :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

passer skoene hans deg da? Da har han små føtter!

Skrevet

Herregud, han hørtes bra kørka ut.

Skrevet

Hehe... Nå skal du høre på dame med god selvinnsikt ;)

Jeg har vært hjemme i en år-rekke. Noe jeg alltid irriterte meg over var skittentøy. Det var så forbanna mye skittentøy, og jeg sorterte,vasket, tørket, brettet, stablet, og hele remsa om igjen. Til slutt lagde jeg litt av et sirkus av dette kles-arbeidet, var fryktelig irritert over at mannen min aldri gjorde akkurat dette, han kunne da i det minste ta de våte klærne ut av vaskemaskina når han gikk forbi (han jobbet fulle dager, flink til husarbeid ellers).

Nå har jeg vært ute i arbeid i noen måneder, mannen hjemme. Skammelig nok har jeg tatt fint lite av klesvasken, ikke med vilje, det har bare ikke vært prioritert når jeg har kommet hjem, vært med barna, etc. Så idag, da jeg sto opp, kunne jeg ikke finne noen rene bukser. "Hvor er buksene mine!?" roper jeg, "du sa jo du hadde vasket dem!" - hvorpå mannen min svarte at de fortsatt lå, våte, i vaskemaskinen. "VASKEMASKINEN!? Hva har du tenkt at jeg skal gå i idag!?" - og jeg som klaget over at han aldri tok våte klær ut av vaskemaskinen og stakk dem inn i tørketrommelen. Idag fikk jeg litt bedre selvinnsikt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...