Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 jeg og sambo har vært sammen i 5 år. vi har prøvd å bli gravid i 1 år.. nå har han begynt å prate om at han skal ta anabole steroider for å bygge muskler... dette er noe jeg er helt imot! trodde ikke han var typen til noe sånt.. han sier han skal ta det i 3 uker.. jeg har sagt at han ikke får lov hos meg. han har ett sinne fra før, så hvem vet hvordan han blir med dette i kroppen...! han sier at han ikke kan love meg at han ikke kommer til å prøve det, og han bare smiler når vi prater om det. han tar meg ikke alvorlig i det hele tatt.. hva synes dere om dette?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Og anabole steorider er lovlig i Norge??
Gjest ->>- Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Kort oppsummert er du sammen med en hissig fyr som vil bruke bol for å få muskler og som ikke tar deg alvorlig når du prater med ham? Det høres ut som en knakende god ide å lage barn med ham.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Syns anabole steroider er helt på tryne. Er han klar over hva han egentlig gjør med kroppen? Du får leite frem noe fakta, smelle de i bordet og sørge for at han tar deg på alvor.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Da tror jeg jeg hadde sagt takk og farvel..... Han respekterer ikke dine meninger. Og dere planlegger barn?!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Hvis dere skal prøve å bli gravide, vent iallefall 72 dager etter at han er ferdig med eksperimentet sitt. Sædceller kan overføre mye skit i et barn.Det er mer og mer enighet om det blant forskere nå.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 http://www.helsenytt.no/artikler/anabole.htm "- De aller fleste er normale, friske og intelligente gutter som har et litt dårlig kroppsbilde."
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Et annet sitat: Sterilitet og manglende sexlyst. Så lenge man bruker anabole steroider, er man steril. Brukt over lenger tid, kan steroidene gi varig sterilitet fordi de hemmer hypofysen, en kjertel i hjernen som er ansvarlig for sædcelleproduksjonen. Og en annen ting. Hvis faren hans er snau, kan samboeren din miste håret tidlig. Og det kommer aldri igjen. Dessuten kan han utvikle bryster. Nice!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 hei igjen.. ja han har ett sinne når han drikker. har aldri gjort meg noe. jeg har lest opp alle de tingene dere har skrevet. sa også at om dette var noe han vurderte, vurderte jeg å gå fra han. jeg trenker slik: om han er så uansvarlig og så lite voksen.. så planlegger jeg ikke bli gravid med han. men dette er ikke lett.. hadde aldri trodd at han kunne prøve noe sånt, han er ikke typen til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå