Gå til innhold

Tilbake her etter SA i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir jeg prøver igjen da, etter Sa i dag etter 13+1 uker...

Litt av en opplevelse å ha vært igjennom, men får håpe vi er mer heldige neste gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så trist.....

Vet litt hvordan følelsen er, hadde en MA i april, da var jeg 12+1... Trodde endelig at jeg var over den verste perioden, og skulle over i andre tri... så gikk det galt...

Men vi får håpe at spiren snart sitter igjen hos oss begge ;-)

Lykke til....

*trøsteklem til deg*

Skrevet

Utrolig trist å høre.

Lykker til med neste, begge to.

XXXXX

Skrevet

Uff så trist!

Har selv nettopp hatt en SA, dog bare i uke 6.

Så begynner på min første pp nå

Masse lykke til!!!!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Huff, så trist...har opplevd dette flere ganger selv og det er forferdelig! Hvil deg, ta vare på hverandre, la tida tikke og gå sin gang, og så prøver dere igjen etterhvert. Ønsker deg alt godt!!!

Skrevet

vet hvor kjipt det er...har selv første mens etter SA (uke 12), og er klar for å prøve igjen.

tvi tvi;-)

Skrevet

Man tror vel alltid at når man stiger over de 12 ukene at man er trygge.

Men forsteret kan jo ha vært dødt i magen min lenge, og at kroppen har forberedt seg på sa...

Dagen i går gikk så fort fra jeg ankom sykehuset og til jeg var ferdig med utskrapningen.

Alt virket liksom så uvirkelig i går, ting skjedde så fort. tar vel noen dager før realiteten går opp for meg..

Skrevet

Føler med deg! hadde en sa i juli i uke 10, og det var sååå trist! Alle gledene og forventningene blir brått til tomhet og sorg. Vi har iallefall begynt å prøve igjen, og ser med godt mot til et nytt svangerskap!

Håper det går bra med deg, ta tiden til hjelp. Lykke til videre

Skrevet

Legen anbefalte å prøve så fort som mulig igjen, men hvertfall vente til neste mens er overstått. Kunne forvente å få mens i løpet av 4-6 uker..

Ellers er det godt å tenke på at man får ul i uke 8 ved neste svangerskap slik at man kan få sjekket om forsteret har det bra.

Godt å vite at man er flere om å ha opplevd noe sånt. Er en liten trøst. Fælt å være den eneste som har opplevd dette.

Vi har flere par i omgangskretsen vår som også har opplevd dette, men har ikke innformert disse om graviditeten en gang, så er liksom ikke så lett å få pratet med de om dette.

Godt å kunne være på forumet her å få ut tanker og ord.

*Leon-Sjønnassen* - hold med oppdatert på hvordan prøvingen deres går

Skrevet

Jeg skal holde deg oppdatert:)

Ja det er mange som opplever dette. Det var vår trøst også. Kroppen rydder opp det som det er noe galt med, så det blir enda en trøst. At det hadde ikke blitt liv uansett.

MEN....Jeg tenker ofte på at jeg kunne ha vært 17 uker på vei og gledet meg til UL, men den gang ei.

Jeg fikk en mens før vi begynte skikkelig å prøve,,, eller... jeg er midt i eggløsningsperioden så nå er det fullt kjør her hjemme! hehe...

Du må også holde meg oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...