Gå til innhold

Fikk dere barn før/etter/under (fullført) utdanning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi snakker om "eldre" og "yngre" mødre, streifet denne tanken meg. Jeg skal innrømme at jeg gjerne skulle ha ventet til min 5-årige utdannelse var over, men prevansjonen sviktet :-) Og nå er planlagte nummer 2 på vei :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått ei planlagt jente under utdanninga$, og har tenkt å få ein til mens eg er under utdanning. Er eg fruktbar i trettiårene så vil eg gjerne ha to etter utdanning også.Sjølv om eg i mitt yrke vil vera under utdanning for resten av livet. Fekk førstemann då eg var 27.

Skrevet

dollartegnet kom inn som ein feil, det var ikkje ein slags "hidden message"....

Skrevet

Under utdanningen. Begge to.

Jeg tar også 5-årig utdannelse + at jeg gikk to år før jeg havnet der jeg er nå. Optimalt sett skulle jeg også ventet til jeg var ferdig med utdannelsen, men aldersmessig var det riktig da jeg fikk ungene. Tror igrunnen ikke det er verre å være student enn arbeidene når man er småbarnsmor, og selv om økonomien ikke er på topp så klarer vi oss helt fint =)

Gjest Sauen og dingsen **1pp**
Skrevet

Midt imellom...=P Fikk jenta vår når jeg var ferdig med utdannelse nr 1 og hadde jobbet i et år, er begynt på utdannelse nr 2 og planlegger en til. Tror det skal gå bra, har god økonomi og jeg syns det er utrolig kjekt å gå på skole, så det går fint=)

Gjest Sauen og dingsen **1pp**
Skrevet

JEg er forresten 21 og sambo er 24, så vi er relativt unge.

Skrevet

Har ingen utdanning. Men jeg har snart to barn. Jobber i barnehage.

Skrevet

Før :-) Er 29år og studerer nå. Vi har to hus, ny bil og til salt i grøten så det fungerer utmerket for vår del :-) Har tre barn. Å studere mens man har småbarn er helt supert synes jeg. Kortere dager, mer fri, lengre ferier og mer tid med barna. Så akkurat nå ville jeg ikke valgt noe anneledes. Har jobbe tidligere, og gått endel annen skole/kurs osv, men nå er jeg da i gang igjen da.

Skrevet

jeg fikk barn før jeg begynte på utdanningen min.

det funker helt greit men selvsakt skulle jeg ønske at jeg var ferdig med skolen og hadde en ok økonomi slik at min lille spurv kunne fått et "ordentlig" hjem og ikke bare et leid et.

Skrevet

Før, med mindre vi regner videregående, og under. Sistnevnte særdeles planlagt.

Skrevet

Jeg fikk Erlend mens jeg var under utdanning, men som jeg nettopp skrev et innlegg om her inne går det kjempebra!

Tror ikke jeg hadde fått så gode resultater dersom jeg ikke var mamma. Da hadde jeg nok brukt tiden på mye tull;)

Skrevet

2 barn under utdanning, men to forskjellige utdanninger. Første var ikke planlagt, men andre var. Veldig glad for barn under studiene, for jeg har mye mer fleksibel dag enn en fulltidsarbeider og barna får korte dager i bhg og mye tid med meg. Pappaen leverer to dager i uka og slipper mere stress ang. levering/henting. Hvordan skal det gå når jeg skal begynne å jobbe?!

Skrevet

Førstemann før, andre kommer under utdannelse for min kjære og så skal jeg ta min utdannelse når permisjonen er over og han er ferdig :)

Skrevet

Fikk førstemann 1 år før jeg begynte på høyere utdanning. Har etter det tatt 8 år på høykole og universitet og fått 7 barn til.

Skrevet

Må få legge til at jeg fullførte utdanningen på estimert tid, uten permisjoner

Skrevet

Under utdannelse, men studerte fulltid med tulla på armen:)

Skrevet

Etter fullført utdanning ( høyskole) og godt etablert i 100% jobb.

Var likevel 'bare' 27 da sjarmøren kom til verden.

Skrevet

Under utdanning.

Skrevet

Fikk barn under utdanning, sykepleie... ikke planlagt...

Skrevet

Etter endt utdanning.

Men så snart jeg hadde fått fast jobb var det tut og kjør, og nå kommer de på løpende bånd ;-)

Tror jeg er sånn midt-i-mellom-mamma, med mine 28 år (27 da jeg fikk lillingen) er jeg jo ingen ung mor ... men har ikke lyst til å kvalifisere som "gammel" heller ;-)

Skrevet

har tatt ett år sykepleie, så fikk jeg barn. har igjen 2 år som jeg skal ta etter permisjonen, så jeg har ikke fullført utdanning enda

Skrevet

Jeg fikk han når jeg var ferdig med utdannelsen, hadde jobbet i 2 år og var 22 år..

Skrevet

Fikk første mens jeg gikk sykemeldt og på rehab. Hadde gått to år skole og halvt år lære men pga helse kunne jeg ikke fortsette. Nå går jeg ny utdannelse og får nr. 2 i november. Tar ikke permisjon (foruten om fra termin til jul) og fullfører som planlagt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...