stinky og poopy Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Nå er jeg dritlei en mann som ikke kan kommunisere, og en baby som bare hyler. Ikke vil han spise heller, drikke er også uaktuelt, alene vil han ikke være - det beste er å sitte på fanget mitt og stikke fingrene i nesen på meg eller dra meg i håret.I stedet for framgang, her går det bakover - inntil nylig sov han hele natten gjennom, nå våkner han ofte, gråter, hyler, og roer seg ikke ned før han får flaske. Det er sikkert fordi han ikke spiser så mye i løpet av dagen, men jeg kan jo ikke tvinge mat i ham heller.. Hadde gitt hva som helst for en god natts søvn... Mannen er ikke noe bedre, jeg kan ikke klage til ham for jeg får ingen respons... Skulle ønske jeg hadde noen nære venner så jeg kunne tømme meg, få ut alt det som har samla seg de siste månedene, men det har jeg heller ikke. Sitter her og er på gråten... Livet er helt for jævlig nå!!! Ble kanskje litt usammenhengende, men jeg orker ikke mer, alt er bare rot i toppetasjen, jeg måtte bare få ut litt frustrasjon
PopUp Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hvor gammel er babyen da? Slitsomt med mann som ikke kommuniserer!!
stinky og poopy Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 Babyen er 10 mnd, og utrolig lite selvstendig. Han har akkurat begynt å krype, men er ikke så interessert i det enda. Kanskje det blir bedre etterhvert, håper jeg. Men mannen, der tror jeg det ikke er så mye jeg kan gjøre med...han er bare sånn
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Hei! En aller så liten trøst! =0) Når babyene er rundt 10-12 mnd, altså gjerne i den tiden de også begynner å krabbe, så er det veldig vanlig med separasjonsangst hos babyen. Dette utarter seg ofte slik at babyen får problemer med nattesøvnen. Dette er varer som regel bare en kortere periode. Det er nok ikke lenge til h*n skjønner at når mamma eller pappa forsvinner, så kommer de faktisk tilbake. Og da vil nok også nattesøvnen bedre seg. Bare gi babyen masse nærhet og trygghet, så går dette raskere over enn du aner! =0) Vi har ei jente på 9 mnd, og ho holder på på samme måte nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå