kosejiinta Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Heisann. Er det noen som har Ekteskapets trafikkregler sangen? Er det noen som har tekster til noen morsomme sanger jeg kan ha? Trenger en sang utenom de vanlige, velkommen, takk for maten og sang til brudgom osv. Og den bør være morsom, så det blir litt stemmning :-))
lioness* Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Den høres artig ut - noen som har den? Kjapt - bryllupet står om en uke!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Her kan du laste ned sangen i word format, men det koster 45 kroner da... Var det eneste jeg fant. Link: http://www.123sang.no/details.php?nr=3447
kosejiinta Skrevet 12. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2008 Ingen som har den sangen liggende?? Og en annen sang jeg kom på.. Noen som har en morsom sang der hvor man kan fylle inn gjestene sitt navn? De kan blir så utrolig morsomme hehe.. :-)
ChellBell - har født! Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Å ja! Jeg vil også ha den sangen!! Noen som har den? Prøvd å Google etter den, men kommer bare tilbake til det stedet der en må betale 45 kr
Lillnita. Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Har tekst til en "bli kjent" sang Melodi . Mannen og kråka Familien til bruden de reiser seg. Heifara de reiser seg. Ja familien til bruden de reiser seg. Reiser seg. Faltirultiraltura. Familien til brudgommen de reiser seg. Heifara de reiser seg. Ja familien til brudgommen reiser seg. Reiser seg. Faltirultiraltura. Venner til brudeparet de reiser seg. Heifara de reiser seg. Ja venner til brudeparet de reiser seg. Reiser seg. Faltirultiraltura. Så kan man fylle på med så mange vers man vil deretter, feks med hvor man kommer fra, eller de som har ferie, de som kan danse osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå