otilde *14.05.2009* Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jeg har to barn, vært gravid fire ganger (to spontanaborter), og hele tiden har vi virkelig "jobbet" for å bli gravid. Med sistemann brukte vi elleve prøveperioder, over ett år siden jeg oftest har lange sykluser. Minstemann er ett og et halvt, og jeg stoppet å amme han for litt over en måned siden. Fikk tilbake mensen fjorten dager etterpå - OG NÅ ER JEG GRAVID!! Vi har aldri brukt prevensjon etter at vi begynte å prøve på førstemann - og oppdaget hvor vanskelig det kan være å bli gravid. Etter at jeg fikk mensen tilbake har vi kun hatt sex en gang - antagelig to-tre dager før jeg hadde eggløsning. Jeg satt oppå (lite gunstig for å bli gravid i følge kjerringråd), og mannen min løftet meg halveis av da det gikk for han. Ikke minst gikk jeg og dusjet fem minutter etter avsluttet sex. Begynner imidlertid å kjenne svangerskapssymptomene mine nå, så jeg testet i dag etter jobb med CB - svakt positiv, men definitivt positiv. Jeg skjønner ingenting, går rundt i transe, prøver å vaske til helg. Ikke fortalt noe til mannen min enda, må vente til eldstemann har lagt seg. Kan man være ekstra fruktbar etter at man slutter å amme? At eggene mine liksom har hopet seg opp og "drøsser" ved eggløsning? Jeg er så utrolig lykkelig - men i sjokk fremdeles!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå