Kæmma og trultene Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Og når er det det begyner å synes igjen? Husker visst ingenting om dette jeg....
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hehe, dette lurer jeg også på. Siden jeg venter mitt barn nr to. Er 5+2 idag. Blir soennende å se når magen kommer. Kom ganske sent hos meg sist gang, men når den først kom da kom den brått, hehe.
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 I min erfaring JA! Hadde nesten ikke mage før ca 6. måned med nr. 1, måtte bruke mammabukser fra uke 8(!) med nr to. Nå 10 uker på vei med (forhåpentligvis) nr 3, bruker de løseste av de vanlige buksene på jobb, men mammabukser hjemme
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Blir spennende å se Da blir det kanskje litt vanskelig å holde det tett, hehe.
Helene <3 Sarah Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Har mye mage nå i uke 8, sist viste det ikke før tidligst uke16
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Gleder meg veldig til magen kommer, men håper den ikke blir så veldig synlig før i uke 12. Hehe, får skjule den litt i begynnelsen.
melkekua™ Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Ja....måtte begynne med mammabukser veldig tidlig med barn nummer 2! Er veldig spent på hvordan det blir med nummer 3 nå... En av hver prøver igjen: Ser du er født samme år som meg og venter nummer 3.
Kæmma og trultene Skrevet 7. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2008 Hm tenkte ikke si no til uke 12 me kan bli vanskelig hvis det stemmer at den kommer tidlgere da Jaja, vi får se
Lykke X 4 Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 Jeg gjorde i allefall det Og det var nok sikkert bare oppblåsthet Magen syntes tydelig fra 6 uker og fortsatte bare å vokse fra da.
Kæmma og trultene Skrevet 7. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2008 Det var litt godt å høre - for jeg syns magen er der allerede etter 6 uker! Ikke så folk vil lure såklart, men mer enn den pleier... Oppblåsthet eller bebis - det e rlit kos å ha mage igjen!
to_tette? Skrevet 7. september 2008 #11 Skrevet 7. september 2008 jepp, jeg har hørt at magen kommer tidligere med nr 2. lurer også på når det begynner å vises?
to_tette? Skrevet 7. september 2008 #12 Skrevet 7. september 2008 er 6 uker og synes også at jeg har fått mage... men er kanskje litt oppblåst? kanskje alt er "løsere" enn sist... hvis magen fortsetter i dette tempoet får jeg mange spørsmål snart!
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 8. september 2008 #13 Skrevet 8. september 2008 Yepp, gubben ønsker 4-5, så her er det hastverk Men selv sier jeg "en om gangen", så får vi se; må ha tid og overskudd til de vi har også, og det er det dessverre lite av for tiden. Akkurat nå tenker jeg "aldri igjen", men vi får se... Jobber ca 150% så det er mannen som er mest hjemme med barna; men svangerskap er litt av en jobb på si' og krever sin kvinne synes nå jeg da... Gleder meg til jeg er oppe i 4 måned; formen pleier være fin i 4-7 mnd.' Heldigvis har vi jobbuniformer som skjuler det meste. Men ingen som ser meg i privattøy vil være i tvil nå. Uke 10. Svært slank/for tynn til vanlig, kanskje derfor det synes så godt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå