Gå til innhold

sitter her alene.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang har jeg levert snuppa mi bort på overnating.eller foresten hadde en overnatting for et årsiden men da skulle jeg ut på fest og fikk henne tilbake tidlig neste morgen. Denne gangen skal hun være borte helt til søndag....

Hun har gledet seg lenge og det har vel egentlig jeg også...men det er veldig veldig rart....Nå ble det veldig stille i huset....

Men jeg skal prøve og kose meg og tenke som så at dette er veldig sunt for oss begge. Lille snupp begynner å bli stor nå:-)

og jeg har faktisk ikke vært sånn alene siden før jeg fikk hun og det er nå fire år siden. Nå tror jeg rett og slett jeg skal unne meg noe god mat og kose meg!!! Kanskje ta en tur ut også (nesten så det blir veldig merkelig å bevege seg utom døra etter klokken 19!!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh så deili :-)

Nyt stillheten så lenge den varer:-)

Skrevet

Du får ta deg en tur ut og kose deg:)

Skrevet

Dette kunne jeg ha skrevet for bare noen få år siden;) Har fått avlastning siden den gang, men det å kunne være ute etter "leggetid" var en snål følelse, ja. Og bare det å vite at du kan bare ta jakka og gå ut er rart. Jeg husker første gangen jeg var ute å kjørte bil i mørket. DET var rart det:)

Og så er en så innarbeidet i rutiner, at jeg har hvertfall den "klokka" som sier f eks "middagstid". Og da får jeg sånn følelse av at jeg må hjem å ordne;) Men der er jo ingen å ordne til:)

Men vi har så godt av å ha litt barnefri, atte;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...