Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 hver dag denne uka.... det blir i det minste gode penger av det.. her sitter jeg med middagen klar også
Gjest Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Skjønner hva du mener Man føler seg litt ensom når de må jobbe overtid hele tiden. Koselig å spise middag sammen også. Her blir det ofte middag etter kl23 noen dager faktisk, bare for at vi skal kunne spise sammen.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Ha ha. Det virker nesten som om det er nok en fantastisk historie HI legger opp til her ja. Mye av det i det siste!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Hæ...herregud..det må være et mareritt å bo sammen dere viss dere er sååå mistenksomme.. nei da, han jobber overtid, han er ikke hos en elskerrinne... ettersom jeg som regel henter han på jobb og må sitte i resepsjonen å vente i en halvtime mens han flyr rundt å gjør seg ferdig er jeg ikke veldig mistenksom.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå