Gå til innhold

hannah var ingen hannah...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har vi fått babyen vår. Vært på 2 ul som begge sa jente. Også 3d ul på majorstua sa jenta, men ut kom en baby med en liten tissemann::)))) Gjett om vi ble overraska!!! Vi har kommet oss hjem med den vakreste gutt i verden, men må nok ut å bytte en del varer i løpet av helga ;) Rosa er lissom penere på jenter enn gutter:)

Ønsker dere alle som ikke har født enda masse lykke til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, genialt!!

Min nevø var ikke Hanna han heller... og gjett om mamman ble like overrasket! :) I ettertid kom lille Hanna allikevel da, men han endte opp i en del rosa en stund som nyfødt ;)

Gratulere med en lien prins! :o)

Skrevet

Litt av en overraskelse ja :-) Rosa passer bedre på jenter ja.. Jo nærmere termin jo mer tenker jeg på om fødselslegen og jordmora som 2 ganger har fortalt oss at det er en jente har rett. Når man får den beskjeden går det jo ikke an å ikke kjøpe noe rosa da.. Prøver å begrense meg.. kjøper noe lilla.. hehe.. går like fint til gutt :-)

Skrevet

Gratulerer med prinsen!!

Var dette "vanlige" ultralyder, eller 3D også? Vi skal på 3D 10.september:)

Skrevet

Oi, dette var litt pussig, for vår nest eldste skulle hete Hanna(jordmor sa på UL at det i hvert fall ikke kunne være en gutt), men ut kom en Einar...

Skrevet

He, he.. Har tenkt litt på at det kan skje her og.. Forrige svangerskap fikk jeg nesten panikk på slutten. Hadde bare vært på en UL, og hadde ei jm som var pottesur. Selvom jeg så at det var noe mellom beina hans ville hun ikke bekrefte om jeg så riktig..

Denne gangen har jeg vært på UL på sykehuset og fikk beskjed om at det mest sannsynlig er ei jente, for jm fant ingen "tut". Så var vi også på Majorstua og 3D, og han viste meg kjønnsleppene. Nå var vi på sykehuset igjen nå på mandag med noen smerter i magen som vi ikke visste hva kom av, og da ble jeg igjen vist kjønnsleppene hennes. Så jeg håper jeg kan stole på dem.

Jeg har kjøpt inn veldig mye i lyserosa. Men har en gutt fra før av, så jeg har nok av lyseblått tøy å ta av hvis det skulle vise seg å komme ut en baby med "tut" mellom beina.

Håper jeg slipper å måtte gå så mye lenger enn en uke før jeg får svar.. Har termin 14.sept.

Skrevet

Gratulere med ein lite gut!:) Hehe, viss vår ul skulle vise seg å vere feil, så kan vi godt bytte litt kle:P Har handla inn mest kjønnsnøytralt, men har jo ein del blå kle og då (bestemødre klarar tydelegvis ikkje å la vere å kjøpe inn litt babykle).

Kan tenke meg at det var eit slags sjokk ja, men guta er so trivelege atte!:) Og tenk på den atrige svangerskapshistoria han har bak seg!:)

Må no vere litt festelig å ha vore jente i 9mnd;P

Nok ein gong gratulere!!:D

Skrevet

Hei, grattis med lille gutt da :-)

Jeg tenker litt på dette jeg oxo, om det er så sikkert.

har vært på endel ul med veninner å sett tydelige tegn på jente eller gutt.

Jeg har en veeeldig følelse for gutt, så håper tissefanten sees godt :-) hehe!

Lykke til og kose dere masse

Skrevet

var på 3d også ja. Han vist oss "skamleppene" som er kjønnsleppene. Må ha vært rompa han så:)

Fryktelig sjelden de tar feil lenger men det gjorde de nå.

Men Tobias er like velkommen. Koser oss veldig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...