ambumamma Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Endelig har vi fått babyen vår. Vært på 2 ul som begge sa jente. Også 3d ul på majorstua sa jenta, men ut kom en baby med en liten tissemann:))) Gjett om vi ble overraska!!! Vi har kommet oss hjem med den vakreste gutt i verden, men må nok ut å bytte en del varer i løpet av helga Rosa er lissom penere på jenter enn gutter:) Ønsker dere alle som ikke har født enda masse lykke til:)
mooimooi Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 hehe... såppas ja... man vet aldri, men baby er baby, og så lenge den er frisk så har det ikke noe og si... må si jeg blir paff hvis det er ei jente som kommer her jeg også, men uansett så er den velkommen Gratulerer så mye med gutten deres
Herkules Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Gratulerer så mye med en liten gutt Fetteren min måtte også ut å bytte rosa tøy i blått. De måtte ha på klær hjemmeifra på sykehuset så på alle bildene vi fikk etter fødsel så var det en rosa baby Måtte spørre flere ganger om han virkelig hadde fått gutt
nr2-imagen:) Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Hjelp nå ble jeg litt redd!! hehe.. har sagt jente med oss også på 2 ul.. har bare kjøppt rosa!! Blir litt krise vitt det kommer en gutt! hehe.. jaja Gratulerer så mye ivertfall!! Og kos dere!
InaM25 Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Det ble en Hans istedet..=) hehe.. Gratulerer!
sonnenschein Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Gratulerer med gutten :-) Sikkert et lite sjokk...he...he, tror jeg hadde blitt temmelig satt ut selv!
Tuttelure Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 dæven.. uff kommoden er full av rosa.. jordmor på rutine ul var veeeldig sikker og det samme var legen på 3d ul.. kan få gutt neste gang altså.. men det er vel ikke så ofte dette skjer... selv om man aldri kan få noen garanti..
farmen Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 bare en 3D UL her som sa jente.. Aiai, ble noe nervøs her, har jo tross alt vasket opp det meste av klær :S Blir vel dårlig med bytting da hvis det blir gutt;)
Gjest Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Jeg har vært på 2 ultralyder. 1 i uke 18 da jordmor sa at dette var jente 110%..Vi fikk se kjønnsleppene å bakover mot rompa å der var ikke tegn til noe gutt.(vanlig ultralyd,3D og 4D kunne bekrefte dette) Var inne igjen i uke 34 å da fikk vi se det enda tydligere. Kjønnsleppene hadde vokst utover å jordmor sa igjen at det ikke var noe tvil. Kan også legge til at vår jordmor har jobbet på sykehuset som jordmor i 20 år å jeg tror hun vet hva hun snakker om.
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 6. september 2008 #10 Skrevet 6. september 2008 :-) Gratulerer så mye med gutten!! Tenker dere ble overrasket ja!
rubin Skrevet 6. september 2008 #11 Skrevet 6. september 2008 Hjeeeeelp!! Har kjøpt vogn med rosa detaljer, masse rosa tepper og vaska tøyet etter jentene mine, -ikke etter sønnen min, mormor har strikka hentetøy; rosa jakke og kjole... Har vært på 5 UL som alle har sagt tydelig jente.. Har aldri visst med de andre hva det ble, men syntes at det var greit denne gangen siden det er nr 4; om tøyet etter gutten eller jentene skulle taes frem, og så forberede spente storesøsken på om det kom lillesøster el lillebror. Men kjære vene; det er akkurat det samme hva det blir, det ville bare bli litt av styr å finne frem alt det blå og bytte alt vi har kjøpt... Men det er bare bagateller så lenge det lille gullet er friskt!! Gratulerer med den lille prinsen!! Kos deg kjempemasse
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 6. september 2008 #12 Skrevet 6. september 2008 Oi, hehe. Sånn jeg har tenkt skal skje her også, at det kommer ei jente i steden Gratulerer så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå