Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Er dette noe alle får eller? fikk deres barn høy score? min to åringer kunne jeg krysse av på alt på for hun kan jo prate helt reint.. så står det at vi skal si de lengste setningene hun har sagt.. hmm... det er jo på samme str som de jeg sier jeg. klarer likosm ikke å komme på noe å skrive der.... hva har dere skrevet der?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hæææ? Vi var på 2,5 års kontroll, det var KUN vekt/lengde måling, sjekk av testikler,lytting på hjerte/lunger og så spurte legen om han snakket, og det gjør han,VELDIG bra svarte jeg....thats it! Snakk om forskjellige kontroller? Har hørt om hørsel/syntest osv på 2-2,5 års kontroller...Hvorfor er det ikke lkt for alle??
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Vi hadde denne screeningen. Kunne krysse av alt vi også, og noterte en to tre setninger. HS ble imponert, hadde aldrig sett ett så godt utfylt skjema:) Vi var også inne til en språkforståelsestest, og leke test, full score der også. Så var det vekt, høyde, rygg, hofte, fot undersøkelse, hørsel, syn, osv
Beama Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Voldsomt så nøye tester dere får da=/ Her var det bare vekt og lengde, og en liten samtale om hvordan ting er. Også pratet hun endel med snuppa og da var hun imponert over språket hennes...
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Vi hadde det. Var likedann for oss også hi. Lillegutt kan alle ordene, og prater i setninger som voksne gjør. Jeg skrev bare ett par setninger som er typisk for han og si, som er lange. For er jo ikke akkurat sånn at man går å husker hva den lengste setningen han har sagt er, når han prater i lange setninger hele tiden:)
Gjest mphs Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Vi hadde også en slik test. Hun kunne de fleste ordene på skjemaet(de hun ikke kunne var slike vi ikke bruker, som farfar og farmor og noen til jeg ikke husker nå) ellers snakket hun i lange setninger og gjorde alt de ba henne om i den leke testen. De sa hun var langt foran andre 2 åringer. Men det viste vi allerede:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå