Koseklompen Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Har en Reflex-dress som er brukt en sesong tidligere, ganske fin, men en ser svakt på kne og rumpe at den er brukt. Jeg ønsker å impregnere den, men ville dere brukt spray eller vask i maskin??
* 5 om dagen * Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 jeg ville brukt spray. og produkter som er impregnert skal en ikke bruke skyllemiddel i senere vasker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå