Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Ei bekjent vil låne sløret mitt når hun gifter seg (giftet meg selv for ca 2 1/2 mnd siden). Hun ba om å få hente sløret nå, 3 uker før bryllupet. Dette avslo jeg. Sa hun kunne hente det nærmere bryllupet. Jeg har liksom spart mine egne penger til å kunne kjøpe d perfekte sløret og er fortsatt veldig redd og har så mange sterke følelser for det! Vil nesten helst ikke låne d bort i d hele tatt, men tør ikke si nei heller.. Er jeg helt urimelig når jeg ikke vil la henne ha d i 3 uker før dagen hennes? Jeg er jo gravid og full av svangerskaphormoner, så vet ikke om jeg er helt dust eller ikke.. hehe..
ChellBell - har født! Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Eh.. jeg ville vel kanskje ha svart ja at du er litt urimelig Det er jo veldig greit å ha sløret god tid i forveien for da kan hun prøve det med hensyn til håroppsats og hvor det skal festes osv... Selv om jeg skjønner godt at alt ved bryllupet ditt har veldig høy sentimental verdi. Tror nok du føler det spesielt mye nå fordi du er nygift.. og det er forståelig. Men, det er ikke snakk om kjolen din, men bare et slør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå