Gå til innhold

Andre som er sykemeldte resten av svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt pga kort livmorhals og ble målt igjen i dag og ble sykemeldt frem til jul, har termin 23 jan.. men den kommer nok lenge før.

Andre?? og hvorfor? jeg må ligge hele dagen, får gå på do osv.. og lage mat til meg selv men ikke noe mer. Men får se det positive, og det er at jeg får være hjemme så lenge.. Hater tanken på å bli lagt inn så tidlig.. men må man så er det ikke noe valg.. :o)

Blir mye lesing, film og pc hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har også fått beskjed om at jeg kommer til å gå sykmeldt ut svangerskapet. Har termin 6 februar. Jeg er sykmeldt pga Kols, mye slim i lungene og hoste. Blir veldig tungpusta og fort sliten. Jobber i barnehage , og der nytter det ikke å sette seg ned hvert 5 min fordi en ikke får puste. Men jeg slipper ihvertfall å ligge slik som du. Kan jo bevege meg normalt, må bare ta hensyn til pusten. Gruer meg litt til fødselen da. Vet ikke helt hvordan det blir med tanke på oksygen-inntak kontra lystgass og slikt. Men men, den tid den sorg.

Lykke til. :-)

Skrevet

Uff da, ja noe skal det være hehe.. Men deilig å være oppe det kan jeg tenke meg, jeg er jo såå aktiv til vanlig, har jobbet som instruktør på treningssenter i 11 år så dette er grusomt hehe, men gjør det som må til..

Vi får bare prøve å kose oss hjemme, og innse at dette er vårt liv en god stund fremover..

Vi kan jo ligge her og diskutere såpe serier etterhvert hihi.. kleem og lykke til du også.

Skrevet

Er ikke lenger enn 14+3, men har vært sykemeldt siden uke 4 pga ekstrem svangerskapskvalme.

Var plaget med kvalme store deler av forrige svangerskap, og nå har bekkenet mitt begynt å streike også.

Legen min mener at jeg ikke kommer tilbake i jobb før fødselen.

Men skulle formen bli kjempebra, kan jeg få prøve meg i aktiv sykemelding. Vi får bare vente og så, kommer ikke til å presse meg slik jeg gjorde forrige svangerskap, det straffer seg bare.

Skrevet

Jeg spydde som en gris første 4 mnd men så gikk det over, men er fremdeles litt kvalm hver dag.. men da dette endelig skulle bli litt bedre kom jo nå dette med kort livmorhals, noe jeg i grunn visste om men ikke at jeg måtte ligge så tidlig.. jeg visste at jeg kom til å føde før men ikke ligge fra uke 20 uff..

Skrevet

Slenger meg på her :) Vi sliter jo med det samme... Har termin 4 januar, Legen min sa jeg ikke kom til å gå ut i jobb igjen og kom til å være sykemeldt til permisjonen starter dersom babyen ikke har kommet før det.

Skrevet

hei!

jeg har vært sykemeldt siden et par dager før positiv test. da slo bekkenet seg helt på vranga. har også vært plaget med ille kvalme, men bekkenet er nå årsaken til at jeg ikke kommer meg i jobb igjen.

Skrevet

Jeg er også sykmeldt 100% og har termin 25 des, kommer nok før det ;-)

Har masse sterke kynnere så jobben min ble for tung.

Dagene går jo, men enkelte dager er fryktelig trege. Får ikke lov til å stresse eller anstrenge meg, det er ikke så lett når man har hus og 3 barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...