Gå til innhold

Vendbart håndtak, vendbart sete, håndbrems og mulighet for å plassere bilsete...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det noen som har noen gode tips for hvilke vogner som oppfyller dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du i tillegg vil ha snurrehjul foran tror jeg bare det er Teutonia som har vogn til deg... Spirit S3 i alle fall...

Skrevet

Teutonia Spirit S3 oppfyller alle bortsett fra vendbart styre.

Skrevet

Har vurdert Teutonia Prestige, men den ser ikke ut til å ha håndbrems. Må muligens fire på noen av kravene :) Har uansett god tid igjen, er bare på snusestadiet enda. Takk for tips!

Skrevet

Bugaboo cameleon har vendbart håndtak, vendbart sete og mulighet til å plassere bilsete (passer til maxi cosi og Akta graco). Den har ikke håndbrems i den forstand. Men bremsen reguleres fra styret.

Skrevet

Tror forresten heller ikke Mistral S har håndbrems, men bremsen kan nås fra styre. Jeg vurderer også Prestige, men kunne tenkt meg håndbrems..

Skrevet

Teutonia S3 har ikke vendbart styre siden det er en trehjuling, men den har vendbar sportsdel, så det går jo nesten ut på det samme. Den har håndbrems samt svinghjul som kan låses og passer sammen med Britax, Maxi Cosi og Tario bilsete.

Vi har nettop bestilt vognen sammen med Maxi Cosi Cabriofix bilsete da dette kom best ut i test. Bilsetet passer også på Quinny Zapp paraplytrille, så vi vurderer å kjøpe en sånn til å ha liggende i bilen. Er jo ikke alltid man har vogna med.

Skrevet

Om håndbrems ikke er montert på Mistral S default kan det ihvertfall fåes som som tillegg.

Skrevet

Teutonia spirit3 kan man også bruke Akta graco logico s setet på. Det har nemlig vi gjort!!!

Skrevet

Maxi-Cosi Mura 4 har vendbar sportsvogndel, bagdel og mulighet for å plassere bilsetet i hvert fall.

Skrevet

Heh, det har sikkert Maxi-Cosi Mura 3 også forresten ;-)

Skrevet

Vi har ikke funnet noen vogner med 4 store hjul _ og_ håndbrems. Jeg ønsker meg begge deler, det med hjulene fordi vi får vinterbaby, og håndbrems virker veldig praktisk........

Skrevet

Ser jammen ut til at Teutonia Prestige gjør det dårlig i sikkerhetstester, så må kanskje revurdere dette igjen. Huff, vanskelig det her!

Skrevet

Alle 2009-modellene hos Teutonia kan leveres med håndbrems.

Skrevet

quinny har det, eller ikke vendbart håndtak, men man kan vende sitte delen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...