Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Går det ann å få tak i pergo uten respet på nettet?
Gjest Zima *pergo* Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Jada. Men det beste er selvsagt å gå til gynekologen og det vet du. www.lillepille.com
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Helt klart, men legen min mente at vi godt kunne prøve litt lenger (Har prøvd i litt over 1 år) så begynner å bli utlomodig og blir ikke yngre med årene mine heller. Tusen takk får siden!
Gjest Zima *pergo* Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Teit lege. Vært hos gynekolog og tatt undersøkelse da? Hvis du er som meg, har pcos, så kanskje du får pergo uten å trenge å "prøve" litt mer. :-) Jeg fikk det i alle fall med en gang. Det er jo ikke legen som skal ha barn ,det er jo du, helt tullete å nekte deg det da.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 gynekologen min er legen min. har vært det i alle år. jeg kunne jo bestilt time hos en privat gynekolog da. Kansje det ville hjelpe!
Gjest Zima *pergo* Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Har han foretatt ultralyd av deg da? Bruk en annen gynekolog. Noen er bare sære!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Må sende en takk til www.lillepille.no når jeg bort på lillemor som sover borte i vippestolen sin nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå