venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Tror det er lite effektivt gitt.
Banshee Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Tror du heller får vaske den sammen med håndduker, golvtuer osv jeg.
Gifteklar:0)) Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Hehe, er det ikke det man har vaskemaskinen til da?
Gjest Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Tror du misforstod Harenkløeitarmen. Det var snakk om å vaske kluten i oppvaskmaskinen, ikke vaskemaskinen.
Soloho Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Jeg pleier å sette oppvaskkosten inni der av og til, men vet ikke om jeg ville putta filla inni. Den blir sikkert kasta veggimellom.
Sjokoladekaka Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Tja, sikkert nokon som gjer det, også. Eg gjer det ikkje. Men oppvaskkosten og skrubben går i maskina av og til.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Tror det er du som misforstår, mamma til skjønne gutten, harenkløeitarmen opplyser jo bare om at man bruker vaskemaskin til dette formålet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå