Gå til innhold

bare litt tankelufting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja,da er det 3 dager til 2 trimester! hatt brun utflod 3 ganger hittil,har det nå også i skrivende stund! var hos legen og han kjente innvendig på livmora og sa den var så stor den skulle være i forhold til antall uker! så det er jo bra! beroliget meg med at brun utflod/småblødninger var meget normalt,og så lenge det ikke kom masse blod og smerter skulle man ikke bekymre seg! ble henvist til ul,får time tilsendt i posten neste uke! og da kommet jo tankene,hva om fosteret er dødt? at det er derfor det brune kommer? har mistet mange av symtomene,puppene er ikke like ømme,men det stikker litt i de. murringene er nesten borte,kjenner det svakt en sjelden gang. ikke like trøtt lenger! prøver bare å tenke positivt og at det ikke er noe galt,men tror det er innebygd i alle gravide og bekymre seg! skal bli godt å komme på ul og se om alt er i orden,da tror jeg man kan slappe av og begynne og virkelig glede seg=)

måtte bare lufte tankene litt, fler som blir med over på 2 tri neste uke kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det brune er jo bare gammelt blod som kommer,det er noe som har ligget der lenge uansett.... symptomer kommer å går hele tiden her men jeg tenker ikke noe over det.....

luft tankene så mye du vil du,men er nok en goood stund til jeg kommer på 2.tri :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...