(Liten tass med tut ventes:) Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Ahh føler tiden står stille jeg.. Er snart 8 uker, legekontoret sa jeg kunne godt vente til uke 10 eller 12 før jeg kom dit, å jeg skjønner jo hvorfor....vil bae at ukene skal fly så jeg kommer meg inn der å får vite litt mer... Litt større mage gleder jeg meg åsså til. Håper alt er bra. Kjenne liv liksom:)
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 dette kommer fortere enn vi trur... og nå sier vi at tiden kan gå fortere,så kommer vi til ett punkt hvor den kan gå litt saktere....
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Ja jeg syns også tiden går eksremt sakte. Vil bare komme igang med kontroller... Har enda ikke bestilt time, tenkte gjøre det i neste uke. Da er jeg nesten i uke 7. Og da regner jeg med at de setter opp time til meg når jeg er rundt 9 uker.
Marirugehøna Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Ja, det er liksom som om det ikke blir virkelig før man får komet i gang med kontroller. Og alle vet det, og kan se det. Nå føler jeg meg bare litt bollete, og det er jo litt dumt, siden jeg bare er i sjette uke. Jaja. Jeg har ikke ringt legen ennå...
mumitrollet Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 jeg synes og d går utrolig sakte. Er nå 6+1 og føler d er en evighet siden jeg testa for nesen to uker siden. Men på den annen side så går jo ukene (når en ikke tenker på gravidtiteten) utrolig fort. Jeg ser veldig frem til å komme til uke 12. Har liksom bestemt meg for ikke å fortelle det før da. Liker litt hemmeligheter hehe. Tror heller ikke sambo klarer helt å glede seg før vi er mer sikre på at det går bra. Jeg har jo fortalt han at det er ikke er uvanlig at en kan abortere selv om jeg da ikke tror det kommer til å skje.
(Liten tass med tut ventes:) Skrevet 5. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2008 Tenkte å vente med å fortelle det jeg åsså..meeeen jeg gidder ikke lyve til venner å familie. Tenker som så at går det galt så går det galt å veldig mange vil nok få vite det uansett. Jeg ringte ikke rundt å annonserte akkurat men i de situasjoner hvor alkohol etc er/var i bildet forteller jeg det. Like greit:) I og med at jeg er litt uggen i kroppen, kvalm, luktesans som en blodhund osv skal det bli ekstra deilig å komme forbi kneika:) det sies at det blir bedre nemmlig:). For all del jeg er ikke en av de som har det værst jeg ligger ikke å spyr, men jeg kjenner ikke meg selv igjen lengre pga hormoner eller hva det nå er:) Lykke til til oss alle:)
to_tette? Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 man venter venter venter og venter, men så er gullungen pluttselig 14 mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå