Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jeg skal begynne som sjef på en arbeisplass etter permisjonen. Både gleder og gruer meg... Noen som vil komme med råd /tips om hvordan en god sjef bør være, eventuelt ikke være?
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 emhhh.....jeg kan jo bare si hva JEG mener da men en sjef burde kunne snakke med sine ansatte,men tenke på at det er jobb og ikke masse privatliv greier....selvfølgelig dette må man balansere,men begynner man å ringe hverandre har det gått litt langt! Få den respekten man fortjener og ikke forskjellsbehandle noen... Være åpene Vise interesse for sine medarbeidere
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Sett deg godt inn i ansvarsområdet ditt Gi klare og tydelige retningslinjer Ha jevnlige medarbeidersamtaler, men vær tydelig i hverdagen også Gi de ansatte ansvar og respekter den jobben de utfører Ta mulige konflikter opp på ett tidelig tidspunkt Ta avgjørelser Vær lyttende og medfølende, men ikke bland privatliv og jobb Vær ett forbilde Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå