Gå til innhold

Er jeg en dårlig mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har bært barnet mitt på 9 måneder til han har sovnet 3 ganger, men han våkner hver gang jeg legger ham ned, og jeg har trillet tur uten at han sovner og han bare ligger med halvåpne øyne og er trøtt, og til slutt gir jeg opp? Armene mine verken, orker ikke bære mer, og han klarer bare ikke sovne av seg selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er jo ingen dårlig mor kjære deg!!!

men skal du venne ett barn av med dette må du være sterk selv...gode leggerutiner er bra å ha,gjøre det til noe positivt uten at barnet er oppå deg

Skrevet

Huff, det er vanskelig, vet ikke hvordan jeg skal begynne. Er spesielt vanskelig på dagtid, da er han trøtt, men klarer ikke sovne. Nå sitter han her og sutrer, men jeg orker ikke begynne på bæringen igjen, slite ut armene bare for at han våkner igjen så fort jeg legger ham ned :(

Skrevet

har du prøvd bæresele/sjal?

Skrevet

Ungen er 9 mnd... på tide at han lærer å finne roen selv uten å måtte bæres. Bruker han smokk? Har han et kosedyr? Gi smokk og kosedyr, og legg han ned. Så får du ta en mini-gråtekur. En ting som funket bra hos oss, var å lære småen og stryke seg selv på hodet. Han roet seg nemlig når vi strøk han over håret, men vi kunne jo ikke stå og holde på med det hele natten(dagen). Så vi lærte han at han kunne ta hånden opp selv og stryke på håret, og det gjør han enda (halvannet år senere). Elsker å pjuske med håret sitt.

Lykke til!

Skrevet

Bæresjal har jeg prøvd, virker ikke. Han bruker ikke smokk og bryr seg ikke særlig om kosedyr, når vi stryker ham på hodet skal han bare ta hånden vår og leke med den eller studere den... Håpløst...

Men takk for råd:)

Skrevet

men du mååå gjennom dette før eller siden....bit et i dag,og prøv...ofte faller de fortere til ro enn man aner..

Skrevet

Ja, jeg vet det, må jo begynne snart. Prøvde før ferien en lang stund, men det gikk ikke særlig bra, og i ferien gikk det skeis da han bl.a. delte seng med oss en stund. Idioisk, jeg vet...

Skrevet

MEN du er ingen dårlig mor,du vil bare at barnet ditt skal sove.....

Skrevet

Takk:) Men jeg føler det er dårlig av meg å gi opp. Men det er jo grenser for hvor lenge jeg klarer å holde en 10 kg tung godklump...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...