Tutta73 Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 I super fart kom "lillebror" på søndag. Var på sykehuset kl.07.30 og han var ute 08.19 (!) En fantastisk opplevelse ) Gled dere jenter - uansett hvor vondt det er når det står på, glemmer man det så fort man har det lille nurket på brystet! Lykke til alle sammen!
sonnenschein Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Oi,oi, en liten rakett ;-) Gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå