Gå til innhold

Puppespørsmål! (samme som på "Bli gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså...vi har nå prøvd siden januar, null spire.

Hatt litt kortere sykluser i det siste, og sist fikk jeg blødning på dag 29. Det rare var at jeg da kun blødde i en dag, så gikk det over til brun utflod. Aldri opplevd før, jeg pleier å blø kraftig i 5-6 dager.

Etter denne blødningen ser jeg at brystene mine har forandret seg. Selve brystet har blitt større, og det "brune" har blitt mye mørkere, huden der er liksom tykkere, og jeg har fått masse nupper, ser nesten ut som kveiser.

Er dette normalt?

Må si at jeg hat 3 barn fra før og ikke akkurat er fersk i gamet, men det er 10 år siden jeg var gravid sis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm, har du tatt graviditetstest da?

Du kan jo være gravid :-)

Skrevet

Ja, jeg tok en test for 4 dager siden, 7 dager etter blødningen. bare for å sjekke, en slik strimmel, men den var negativ. Så da regner jeg ikke med at jeg er gravid.

Men da jeg gikk med min sønn som nå er 14 år fikk jeg faktisk ikke positiv grav.test før nesten 1 mnd etter IKM. Merkelig...Med de to andre tror jeg at jeg testet sånn ca rundt IKM.

Hadde heller ikke antydning til blødninger i de tre svangerskapene, da var jeg ung og sprek som en fole. ;o)

Skrevet

TROR du er gravid ja!! med mitt 1. barn hadde jeg mensen de 3 første mnd. Husker ikke hvordan den var, men nok til at jeg ikke trdde jeg var gravid iallefall! Når du itillegg har de puppe symptomene så : )

Lykke til med testing!!! =)

Skrevet

Jeg kan jo prøve å få damene på laben til å ta en Hcg i blod på meg da jeg kommer på jobb i kveld, skal på nattvakt. ;o) Gud vet hvordan jeg skal kamuflere den da men!!

Eller kanskje jeg burde kjøpe meg en CB og ikke satse på disse billigstrimlene? Noen her som erfaring med at de ikke er helt til å stole på?

Skrevet

Åååå så spennende! Hvis du ikke testet positivt før etter en mnd. sist gang, så kankje det er bedre å teste med blodprøve!

Lykke til!

Skrevet

dette var interessant! Har nettopp opplevd det samme som trådstarter. Mensen var 10 dager for sen og når den endelig kom var det bare en dag med blod og 3-4 dager med brunt. Tenkte at det sikkert var fordi jeg oppholdt meg i et sykt varmt klima akkurat da, og jeg svettet mer enn alle de andre som var der.

Dette er snart 4 uker siden og jeg testet negativt dagen før "mensen" kom.(billigstrimmel) Gikk derfor ut fra at jeg ikke var gravid men må si at jeg hadde en psyk tanke om at jeg kunne være gravid likevel, siden blødningen var så brun...Men har helt glemt det nå, til jeg så denne tråden...!

Venter på på IKM og tenkte å teste midt i neste uke om tante ikke kommer.

Blir spennende å se hvordan det er med trådstarter nå da! Good luck!

Skrevet

spent om du fikk tatt blod prøve =) fortell hvordan det gikk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...