Gå til innhold

VERDENS STØRSTE LÆTTIS I GÅR...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med at Christian Strand er programleder for et politisk debattprogram på NRK!!! *LATTIS* Her går vi fra Midt i Brunøyet, Hotel Cæsar, BOYBAND og tabbsom popsolokarriere til POLITIKK PÅ NR fuckings K man....

God damn it.

Neste blir vel at Jan Thomas "Gay-Tor-Pedo" blir programleder for Farmen...with or without hermoridekrem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nils Johan Semb er EKSPERTkommentator på TV.. Han overtok et godt lag, kjørte det i dass, ble så og si tvunget til å gå og nå sitter han og kritiserer og evaluerer Åge Hareide sine uttak og avgjørelser...

Jeg er også lei Tommy Steine og Katrine Moholt. Så er det stand up/ bonderomantikk.. Så benytter de enhver anledning til å høre sin egen stemme. Er sååå lei de to der altså!!

Ikke lenge til de starter en familieterapigreie på TV2 slik at alle tror de blir like morsomme som TS og like pene, søte og koselige som KM...

Jøyemeg

Skrevet

Endelig noen som har samme synspunkt på Tommy Steine og Katrine Moholt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva i alle dager var det med den CD'n hun ga ut da????? Fytti!!!!!!!!!!!!

Forøvrig syns jeg Dorthe Skappel kan legge opp, Elisabeth Andreassen OG Mia Gundersen kan tie og at Guro Fostervold kan slutte å klage på at hun er så pen!!!!! (ikke pent å lyve, Guro! )

Åh gud, dette var godt å få ut! :)

Skrevet

Jeg syns han er en bra programleder jeg...

Og det er vel ikke verdens rareste ting at han jobber der han gjør med redaktør og politisk kommentator i Dagsavisen Arne Strand til far.. Han har vel plukket opp ett og hitt underveis..

Skrevet

jo, det er rart.

Faren min er også god i sin greie, uten at det betyr at jeg egner meg til å tale hans sak...

Skrevet

Det jeg tenkte mest på var at man gjerne har kontakter innen medieverden dersom man er sønn av en person i den posisjonen.

Når det er sagt så tror jeg at han har kommet seg dit han er mye av egen maskin, for han virker som en flink fyr.

Jeg tror også at dersom man vokser opp i et hjem hvor det diskuteres mye politikk osv, så vil man preges av det til en viss grad. Det er noe annet om faren din er kjernefysiker eller rørlegger liksom..det er ikke fagkunnskap som smitter like lett over på dem rundt som kunnskap innen samfunnsmessige forhold. Det er selvfølgelig ikke dermed sagt at man blir mer eller mindre intelligent bare grunnet familieforhold, men jeg tror man lærer noe av å ha foreldre som har et stort samfunnsengasjement.

Skrevet

Joda, han Christian er sikker smart han...e-eee...men poenget her er vel at det er kanskje LITT vanskelig å ha full troverdighet som politisk programleder når han går som synonym til Hotell Cæsar....fortsatt!?

Hadde han ligget lavt en stund, skryti på seg diverse studier i tabloidene og hatt en lengre "finne-seg-sjæl"-reise i Asia, så kanskje...?

Hahaha, jeg kommer i alle fall ikke til å klare å ta han alvorlig i annet enn å programlede barnetv!

Kunne like gjerne hatt labbetuss til å kommentert valget i USA!

Og ja! Moholt og Steine har vært glade og sprudlende leeenge etter utløpsdatoen. Det holder nå!

Skrevet

Katrine Moholt er jo nusselig da. Gleder meg til Jakten på kjærligheten begynner igjen i morgen :)

Skrevet

Enig AndreVonDrei!!!

Jævlig ubehagelig å måtte se på debatt om alvorlige temaer med en programleder som samme uka stilte opp barings i se og hørs midtside med surfebrett, med overskriften: Jeg leter etter drømmejenta!

Skrevet

He he he, signerer den!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...