Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man sier jo at babyer sparker :) Men kan de slå også? For når babyen min sparker, kommer det noen ganger både 4-5 spark/slag, på hver sin side av magen.. :) Hm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan de det - trodde du de var lam i begge armene frem til de kom ut?

Skrevet

Ha - ha.. Morsom du!

Nei, selvfølgelig ikke, men trodde ikke babyen var såpass sterk i uke 23. Ikke sånn at det vises på magen hvertfall. Trodde de var sterkest i bena.

Skrevet

Haha ;D Men ja, min har begynt med kickboxing her, så tror det er både armer og ben ;)

Skrevet

Her å turner han litt av og til.Har kommet frem til at det må være armene jeg kjenner. Er i uke 22. Noen spark er harde og tydelige og noen er ikke fullt så kraftige på ett annet sted. Så må jeg være de små armene vi allerede kjenner. Men skjønner deg godt, trodde det også bare var beina vi kjennte så tidelig =)

Skrevet

Er ganske koselig å se på, når du ser det og ikke bare kjenner det :) Det blir vel ganske trangt inni livmora fra rundt uke 22 også, så er vel derfor det først merkes godt nå ;) Gøy er det hvertfall! :D

Skrevet

Jeg er i uke 28 nå og er sår og blå over navlen på grunn av barnet som holdet på noe veldig om dagen. Den lille sparker altså magen min til blåmerker fra innsiden?!! Det er nå godt å kjenne liv, men må innrømme at det faktisk er nokså sårt og vondt ved navlen nå:-) For noen uker siden kjente jeg også mye bevegelse på begge sider av magen. Kos deg videre med bevegelsene

Skrevet

tror det er armene jeg kjenner på min også. for når han hikker er det masse banking og dulting i samme området, og jeg skulle jo tro at det var der han har overkroppen at jeg kjenner hikke-dunkene.

og da må det jo være armene han slår rundt seg med.

ellers så er jeg også ganske øm i huden, spesielt der han ligger å presser seg ut mot magen. noen ganger setter han beina i spenn mot magen og lar dem bli der, da må jeg bare dytte litt på han slik at han flytter litt på seg.

Skrevet

Armene spreller selvfølgelig også, ukontrollert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...