Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Er så redd noe har skjedd med kjæresten min. Han bor i London. Svarer ikke på telefon (jobb eller mobil), msn, tekstmeldinger eller epost. Vi pleier å ha veldig hyppig kontakt, særlig med tekstmeldinger. Jeg vet han ville prøvd å kontakte meg om han vet jeg ikke får tak i ham. Han skulle ut med jobbmennesker i går kveld. Vi hadde ikke kranglet eller noe. Hva skal jeg gjøre? Føler det er litt drastisk å ringe politiet, men føler jeg ikke har noe valg snart.
Gjest Tale30 Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Jeg forstår godt at du blir engstelig, selv om det i de fleste tilfeller ligger en naturlig forklaring bak. Kanskje han mistet mobilen sin ute for eksempel.. Kan du ikke ringe sentralbordet på jobben da? Eller kjenner du ikke noen av vennene hans eller familien hans som du kunne ha kontaktet? Bor han i London eller er han bare på jobbtur?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Han er fra London, og er der noen uker nå, men jobber i Afrika til vanlig (bistandsarbeid). Familien hans bor og jobber i Hong Kong for tiden. Han har ikke så mye kontakt med dem, så har ikke riktig lyst til å ringe dem ennå. Jeg har prøvd å ringe jobben, men han hadde uansett ikke planlagt å komme dit i dag, og han er heller ikke der nå. Har ringt flere venner allerede, de får heller ikke tak i ham.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Kanskje han fant ei dame i går? Og ikke tør å ta telefonen når du ringer?
Gjest Tale30 Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Kanskje det ble sent, slik at han sover enda? Du får holde kontakten med vennene hans, så kan dere i fellesskap bestemme hva som må gjøres. Håper du finner ut av det snart!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Politiet kommer nok ikke til å gjøre noe med det etter bare 1 dag. Men du kan iallefall ringe dem, og fortelle at du er bekymret. Kanskje de har et godt råd? Kanskje systemet er nede akkurat der han er? Er han internettkjæreste, så kan det være at han rett og slett har gått lei av alle sms og eposter du sender?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Akkurat det jeg trengte å høre, anonym 15.03. Nå triller bare tårene her:-(
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Internettkjæreste? Finnes det..? Nei, vi har i perioder bodd sammen osv. , men vanskelig pga. jobben hans. Vi venter barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Har dere et 100% tillitsfult forhold, der det kun er dere to, så ringer du politiet. Men hvis det er mindre seriøst, så tror jeg du klamrer deg til noe som egentlig ikke er liv laga. Menn kan føle seg kvalt av for mye kontroll av en kvinne.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Da er han mer enn bare kjæresten din. Da er han far til barnet ditt, og da ringer du politiet og lufter bekymringene dine med en gang.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 Ikke meningen at du skulle gråte. Det er da mange muligheter her, og trenger ikke være noe galt fatt.
Gjest Tale30 Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 Prøv å ikke tenke det verste mht at han skal ha møtt en dame osv. Du kjenner han vel godt nok til å vite hvilke type han er. Hvis dere har et avstandsforhold grunnet jobb så er det sikkert noe som får deg til å stole på ham. Tenk på de kvalitetene hos ham nå! Dere venter barn sammen, det er sikkert viktigere enn det som måtte komme rekende på ei fjøl av tilbud på byen Snart får du nok kontakt med ham og han har forhåpentligvis en god forklaring til deg Skal han jobbe hjemmefra lenge da? Kjedelig å måtte bo så langt fra hverandre med barn..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #13 Skrevet 5. september 2008 Sånt blir jeg også alltid kjempenervøs over. kjenner veldig godt til den føleklsen som bare blir verre ettersom du ikke får svar på mobilen. Men det har alltid en naturlig og ufarlig årsak... ikke få panikk. Tror ikke du skal tro at han har møtt noen dame iallefall. Da hadde han sikkert faktisk tatt telefonen. Neida, han er nok ute til frokost et sted, sover lenge, på trening, ser en kamp, på handletur etc etc etc
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #14 Skrevet 5. september 2008 Ring til kollegaer/venner av han og be de dra hjem til han og ringe på. Mulig han har mistet tlf. Får de ikke tak i han nå, så be de om å prøve igjen om en 2-4 timer. Er han ikke å få tak i på noen måte da, ville jeg ringt politiet.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #16 Skrevet 5. september 2008 hei. forstår deg godt, hadde nok blitt kjemperedd jeg og..men det er nok en forklaring på det også,går det for lang tid så ring politiet. å ikke hør på de drama kjerringene over her som alltid tenker utroskap,, noe så idiotisk.. håper du får tak i han snart. masse lykke til.. trøsteklem
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #17 Skrevet 5. september 2008 Det kan være mange grunner til at han ikke er å få tak i, de fleste harmløse. Jeg jobber også med bistand. Hvor operativ er han, driver han med nødhjelp eller utvikling? Kan han ha blitt sendt til Karibien eller India i all hast? Mye naturkatastrofer om dagen.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #18 Skrevet 5. september 2008 hvordan går det ? håper du har fått tak i han..
fumlis og skrikerungene Skrevet 5. september 2008 #19 Skrevet 5. september 2008 Uff.. Kjenner følelsen.. Jeg håper virkelig du hører fra ham snart. Krysser fingrene for at alt er bra.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #20 Skrevet 5. september 2008 Han var tom for batteri på telefonen, og ble sendt tilbake til Darfur i Sudan på kort varsel. Fikk melding fra telefonen han bruker når han er der nede så raskt han var kommet frem. Han hadde sagt fra til noen at de skulle ringe meg, men de hadde bare prøvd hustelefonen (og den er bruker jeg egentlig aldri/ligger stort sett tom for batteri, det er egentlig bare telefonselgere som ringer på den og har den kun pga. internett). Huff, det er slitsomt å være så bekymra.. Vi flytter til London før babyen kommer:) Tusen takk for omtanken til dere som brydde dere. Kjekt å lufte tankene.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #21 Skrevet 5. september 2008 så bra ja det er grusomt og sitte å bekymre seg.. ha en god natt da
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #22 Skrevet 5. september 2008 Tusen takk for det:-) Blir lettere å sove nå. Vi skal snakke på telefonen fra senga:-)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #23 Skrevet 5. september 2008 God natt til deg også forresten:-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #25 Skrevet 6. september 2008 Er det lenge til babyen kommer,da? Håper han får en jobb som ikke gjør at han må dra så fort når dere er blitt foreldre. Synes det var korttenkt av han å ikke få sagt fra til deg på så lenge. Det finnes telefoner på alle flyplassene. Du hadde jo ringt alle vennene hans, og det var merkelig at det ikke var noen av dem som visste noe. "Mistenksom av natur" er mitt nick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå