Gå til innhold

Parkdress med avtagbart for til 4 åring,

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen å anbefale? Skal kjøpe til jenta mi nå, vil ha med for som kan tas ut, evt ullfor. Og kanskje regntøy på kne og rumpe?

Har garantert vært '1000 vis' av slike innlegg her, men har ikke funnet dem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll og Reflex har avtagbart ullfor

HH har avtagbart boblefor + regntøy på kne og rumpe, men er litt tung dress

Skrevet

Hei

Stormberg har parkdress med for som kan tas ut. har gummi på rompa og knærene. har den til datteren min hun er 2 men får den i større størrelser også. kjøpt på xxl tror den var på tilbud til 199. så kjøpte 2 en hjemme og en i barnehagen. veldig fornøyd med den.

Skrevet

har brukt troll sin dress med uttagbart for til datteren min, veldig fornøyd. er både høst, vinter og vårdress i ett. videre er hun veeeldig kresen med hva hun vil ha på seg, men denne liker hun. den er myk og lett og god å bevege seg i og leke i.

Skrevet

Her ticket too heaven med fleccefor til vår 4 åring. Er veldig fornøyd. Har også hatt Troll. Synes ticket dressen er mere slitesterk. Iallefall greit her hvor det er kaldt men ikke så mye snø.

Skrevet

Noen som vet str på Reflexdressen? Stor eller liten? Vil str 110 passe til en på 4 1/2 år også til nesteår Hun er ca 102 cm nå. Noen som vet hvor jeg kan se bilder av de på nettet?

Skrevet

Anbefaler vinterdressen til skogstad (årets!)...den er vindtett og vanntett...er myk, puster og har avtagbart ullfor. Hadde vårdressen og var superfornøyd! Har to meget aktive barn og skogstad sin er meget slitesterk...

Jeg har tidligere hatt både troll og reima dress...men skogstad fungerer bedre enn begge disse...ikke minst er den rimligere og mye finere å se på:-)

Skrevet

Tusen takk for svar, jenter!:-)

Da må jeg ut å se på dresser:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...