leela Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jenta mi ser ikke ut til å snu seg av seg selv, i tillegg har jeg visstnok såkalt hjerteformet livmor som gjør at det blir ekstra vanskelig for henne- kan de snu henne utenfra for det? Hvordan foregår egenlig sånn snuing?
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hei! Det kommer an på om livmoren din er kun hjerteformet men tøyelig, eller om du har skillevegg. Jeg har hjerteform, min vendingshistorie kan du lese her: http://www.barnimagen.com/forum/thread/138621072 Er livmoren din f"or mye" hjerteformet er det ikke sikkert de vil prøve engang, men dette må du snakke med legen din om. Lykke til!
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Glemte å si jeg ikke har skillevegg, bare hjerteform.
leela Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2008 Takk for svar Har ikke hørt noe om noen skillevegg, skal på ny UL i uke 37, så får spørre mer om det da- har ikke noe lyst på setefødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå