Gå til innhold

MERSA HAR FØDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Etterlyste henne på sms og fikk tilbake:

 

Jeg har født! Håvard kom 0842 i dag! Fødte vanlig ved hjelp av sugekopp, gikk veldig bra! :-) Koser meg i sengen med verdens skjønneste lille gutt nå. Han var 3400g og 49 cm.

 

 

Hipp hurra for Mersa, O og den stolte storebror!!!! *heiser flagget og er fortsatt litt i sjokk over at du faktisk har født i dag!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååååå så herlig! Gratulerer så mye! Men snakk om å snike i køen da - dårlig gjort altså!!!!

 

Da får vi håpe hun sender litt fødestøv til meg............trenger det for å få fart på sakene igjen her...........he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer eg inn for å rope de gode nyhetene og:)

har fått bilde av han, og han er sååå skjønn! ligner på storebroren syns eg:)

fikk litt sjokk når eg fikk melding i dag tidlig, knappe 1 time etter han var født hehe, merete hadde overbevist meg om at hun virkelig ikkje skulle føde før søndag hehe.

hipp hipp hurra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... unnlot å skrive den setningen som sto først i mld i innlegget mitt. ;) ("Har ikke akt sagt noe?") ;);)

 

Ja, fikk mms jeg også. Han er veldig lik Magnus, ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig da!!!! Var kjempespent da jeg logga meg inn her nå, for å se hvordan det gikk med henne i dag - og om det ble bryllup på henne! Sender mange gratulasjoner til henne og familien :-)))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hun skreiv det ja :)

eg kunne liksom ikkje bare springe midt i forelesningen for å oppdatere august klubben hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt rørt jeg jenter :-) Takk for gratulasjoner! Er så stolt og forelsket at det ikke er plass inni meg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet av vondter ca 0230, vannet gikk litt og litt, dro til KK ca 0430 og 0842 var han ute :-) Gikk kjempe greit selv om de måtte hjelpe til med sugekopp. UTROLIG glad for at jeg fikk føde vanlig!!!

 

Kommer tilbake med fødselshistorie senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...