Gå til innhold

problemer med magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sier at dette trimesteret skal være det mest behagelig. Hadde ingen kvalme eller ubehag i første trimester,men nå i andre er jeg kvalm og har en vanvittig mageknipe som ender med at jeg løper på do.(diare) Dette skjer mangen ganger for dagen. Begynner å bli litt bekymret siden jeg ikke spiser så godt og er ganske sliten og trøtt stort sett hele tiden. Er dette noe farlig for den lille,kjenner spar hver dag? Noen som har det på samme måte? Er forresten i uke 21+4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg hadde også en periode med mye vondt i magen(diare o.l) men dette gikk over, er ikke noe behagelig, men det går nokk over hos deg også skal du se:) nå er det sånn at alle har forskjellig svagerskap, selvom mange får kvalme og oppkast begynnelsen i svagerskapet, er det ikke sikkert du får det osv. men hvis du er veldig bekymret kan du alltids ta en tlf til jordmor eller lege?

lykke til og håper du blir bedre:)

Skrevet

Anbefaler "go dag" frokostblandingen, den som heter energi. Etter at jeg begynte å spise den har jeg ikke vært treg i magen i det hele tatt. Massevis av fiber osv som er bra for magen! Pluss at man faktisk får skikkelig energi av den også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...