Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jeg er bare såååå klar for det O store utland hihi Gleder meg kjempemye! Var hos legen igjen i dag, og blodprøvene var veldig fine, siste prøven hadde nesten ikke hcg i seg, noe som tyder på at kroppen har ordnet opp alt på egenhånd :-) Ba henne også ta litt forskjellige andre prøver som stoffskifte, kolestreol osv. bare for å sjekke at alt er som det skal være :-) Så nå er jeg virkelig klar for en skikkelig jentetur!!! Ble det noen avtale om hvor og når folket skal treffes? Tror 95 års feiringen begynner i 13 tiden i morgen, hun er dog forferdelig skrøpelig så tror nok ikke det blir så lenge hun orker, og jeg kan jo uansett dra rett derfra før de er ferdige også jeg :-) Jeg er uansett i skikkelig partyhumør jenter! Så watch out.....det kan bli litt slitsomt for dere hehe :-) weeeeeeeeeeeee
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hehe du er i hundre, det er bra! Tror dette blir en skikkelig morsom tur! Fint å høre at alle prøvene dine er bra, da er det jo bare å sette i gang igjen om et par uker vel? :-) Det var ikke så mange som var gira på øl, så jeg tror vi bare får møtes på terminalen? Jeg har litt sydenpakking å få unna så det passer egentlig bra, skal jo dra dagen etter at vi kommer hjem, så det kan være greit å bli ferdig med det (overlater IKKE pakkinga til gubben hehe). Jeg henter alle billettene, og vi venter jo i samlet tropp, men om noen er veldig forsinket så får vi vel lagt igjen billetter i luka. Fint om de som da er sene sier ifra til en eller annen. Husk å komme før 16:30. Hei skål! ;-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Så bra kroppen har fikset opp selv.... Jeg er også skikkelig klar for denne jenteturen nå. Er jo så lenge siden jeg har vært i køben nå. Tror vi kommer til å få det helt supert. Jeg må bare passe på å ikke bli fyllesjuk...jeg blir jo det nesten alltid. Får pøse på med allergitab. hihi Jeg skjønner du må pakke Sanasol...men blir fristelsen stor så rop ut så blir jeg med på en pils jeg altså!!!!! Vi kunne jo bare møttes ved Oslo s eller no? Millapril, du får huske lipglosen da...vi pleier jo å det mye moro med den HA HA HA Kun 1 dag igjen jenter!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg er også helt klart med på en pils. Men vet ikke riktig når jeg får dratt enda, men skal høre med Gubben om hva som er eksakt plan i morgen :-)
Millapril Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Så moro! Jeg gleder meg skikkelig og trenger litt fri nå etter en hektisk uke. Mye å gjøre på jobb, samtidig som sambo er bortreist denne uken. Så det har blitt både henting og levering på meg. Flyet hans lander 1330 i morgen, og han rusher hjem for å ta over stafettpinnen her hjemme. Det hadde jo vært hyggelig se han og si hei også. Har en venninne her just in case, som skal passe Erica hvis overlapp ikke går bra... Så jeg rekker ikke øl, men tar det igjen på båten så fort jeg kan! Har avtalt å møte Sanasol på t-banen. Tussi er kanskje også med - Første vogn som vanlig. Da er vel vi på Jernbanetorget ca 1530 tenker jeg? Gleder meg til fest og shopping!! Sees i morgen med partyhumør på topp!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2008 jeg kan være i byen tidligst klokka 15, men om noen fortsatt har lyst til å treffes så er jeg med på en pils på f.eks venterommet på østbanehallen eller noe? :-) Gleeeeder meg !!!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Siden vi ikke er i byen før rundt 15:30 så tror jeg det er greiest om vi drar rett til terminalen (eller blir vi vel bare sittende hehe). Hva med å møtes for en øl der?
Endelig ny spire i magen Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Jeg kan godt møte deg på venterommet Samsyn.... Så kan kanskje dere andre ringe oss så kan vi dra samlet bort til båten? Hmm kanskje dere er ute å farter alt... får se om jeg må sende dere en sms også... Gleeeder meg
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2008 Da sees vi klokken 15 ish :-) Gleder meg masse!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. september 2008 #11 Skrevet 6. september 2008 Joda, jeg er her! Måtte ut og shoppe sko i siste liten...også ble det litt mer shopping. Ikke vant med barnefri, så da tar jeg jo helt av hehe. Vi sier ifra når vi er på Jernbanetorget! Nå er det ikke lenge igjen! :-)
Solstråle72 Skrevet 6. september 2008 #12 Skrevet 6. september 2008 Jeg rekker nok ikke noen øl før jeg heller. Men jeg skal ikke være så sein med å finne baren ombord hehehe!! Regner med jeg dukker opp på terminalen i 15.30 16.00 tiden!! Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå