snart mor til 3 Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Mannen min er student og har et fag som heter bedriftsetablering. Der har gruppen hans kommet fram med en idè om å lage et stellebord der kantene på stellebordet veldig enkelt kan gjøres så høye at ungen ikke har sjangs til å rulle ut. Det skal være slik at når man bruker bordet er det som en vanlig stellepute, men med en enkel en-håndsbevegelse skal man kunne få kanter rundt stellebordet på 25-30cm. Dette burde være nok til at en unge (som selfølgelig ikke kan krabbe) holdes på plass, hvis man av en eller annen grunn MÅ gjøre noe som er så langt unna at man ikke kan holde en hånd på ungen. Man skal selfølgelig ikke gå fra ungen på stellebordet, men er dette noe som noen av dere kunne tenkt dere? Vi vil bare lodde stemningen blant nybakte og snart nybakte foreldre! Det ville iallefall kunne hindre noen av de stygge fallene som hvert år skjer.
~sjiraff~ Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hvis det blir laget er jeg sikker på at det er noe som vil selge så lenge stellebordet ellers er funksjonibelt, og ikke noe dyrere enn vanlige stellebord. Vet ikke om jeg hadde kjøpt det selv. Men faktisk så er de fleste stellebordsulykker jeg har hørt om ikke i tilknytning at mor har gått unna stellebordet, men at det har skjedd i forbindelse med at man plukker opp noe fra gulvet, henter noe i hylla under stellebordet osv. Altså i de tilfeller der man antageligvis ikke ville brukt denne forhøyeren uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå