Gå til innhold

Et ammebh-spørsmål

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken type ammebh kan du anbefale til ei som trenger (sannsynligvis) 75E (det jeg bruker i vattert bh, kan nok ha mindre i uvattert), men som ikke dekker så mye fremover mot utringing? Altså, problemet med feks mine Triumph som jeg har fra før er at bhcupen er synlig når jeg har singlet på, og det er ikke så hot syns jeg. Finnes det noen som ikek er sånn, eller kan jeg bare gi opp singlet så lenge jeg ammer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ike bruke singleter med litt tykkere stropper da? De som selges på bik bok er kjempe gode og mye stretch.

Skrevet

Hadde noen sånne (mer som en tank-topp eller hva det heter) fra hm forrige gang og de skjulte det de skulle, men ikke så lette å vrenge under puppen når man ammer (multifunksjon jatakk, blotte magevalker når man ammer neitakk, hehe)... eller?

Skrevet

Heisann!

Jeg brukte triumph sine giga-bher de første mnd, for da hadde jeg mye større pupper. Fra snuppa var et halvt år, så ble puppene litt mer normal i størrelse, og jeg kunne kjøpe en liten og grei amme-bh på KappAhl. Men de hadde ganske dårlig utvalg, egentlig.

Lindex har hatt ganske godt utvalg av amme-bher, så du kan jo prøve deg der?

Trøsten fra meg skulle altså være at du kanskje ikke trenger giga-bh hele ammeperioden, det gjorde i alle fall ikke jeg. Men singlet den første tida ble ikke så veldig sexy akkurat, nei;p

Skrevet

Haha, nei det var liksom det :o) Men så greit mtp amming og at jeg ikke har råd til å kjøpe 50 boob ammetopper liksom. Men får se om jeg ikke finner utav det :o) Sjekke de butikkene du nevnte når formen blri litt bedre :o)

Skrevet

Ellers finnes det jo andre BH'er som ikke er så store/går så langt opp foran - f.eks har Mammahuset.no noen veldig gode fra Bravado. Jeg har kjøpt 2 stk der, den i mikrofiber og den er kjempegod og fin, også til singleter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...